" پیش بسوی المپیک لندن " بانوان تیراندازی آماده کسب سهمیه المپیک می شوند

" پیش بسوی المپیک لندن "  بانوان تیراندازی آماده کسب سهمیه المپیک می شوند
تیم ملی تیراندازی بانوان جهت حضور در رقابت های المپیک لندن و کسب سهمیه این رقابت ها در تست آمادگی جسمانی شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی الپمپیک وپارالمپیک، 11 نفر از بانوان تیرانداز کشورمان در دو اسلحه تپانچه وتفنگ تست آمادگی جسمانی دادند.
بیتا سبزی مربی بدنساز این تیم در گفتگوی خبری در مورد تمرینات تیراندازان گفت : اعضای تیم ملی اردوی تکنیکی خود را در اسلحه تفنگ زیر نظر لازلومجارستانی، در تپانچه زی نظر چاپا مجارستانی و در اهداف پروازی زیر نظر درادی ایتالیایی و آقای حقیقت در استادیوم آزادی دنبال می کنند.
وی در ادامه در مورد رقابت های سهمیه المپیک گفت: در کنار تمرینات بدنسازی این تیم در تست های مرکز سنجش آکادمی نیز شرکت نمود تا آمادگی خود را جهت حضور در رقابت های انتخابی المپیک مورد ارزیابی قرار دهد. این نفرات خود را برای حضور در رقابت های وورد کاپ جهانی و کسب سهمیه المپیک که از 27 خرداد در مونیخ برگزار می شود ،آماده می کنند.
سبزی در خصوص سهمیه های کسب شده تاکنون گفت: ما تا الان دو سهمیه المپیک توسط الهه احمدی و محلقا جان بزرگ که هرکدام در رقابت های جهانی استرالیا و آلمان شرکت کردند، کسب نموده ایم .
بیتا سبزی در پایان افزود: تیراندازان اهداف پروازی نیز برای کسب سهمیه در دو مسابقه در شهرهای مونیخ و دیگری نیز در اسلونی شرکت می کنند.
گفتنی است که اردوی این تیم در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک و همچنین مجموعه ورزشی آزادی دنبال می شود.   
۷ خرداد ۱۳۹۰ ۱۰:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید