دبیر کل کمیته ملی المپیک: با ورزش می توانیم جامعه ای با سلامت بالا داشته باشیم

دبیر کل کمیته ملی المپیک:  با ورزش می توانیم جامعه ای با سلامت بالا داشته باشیم
جلسه طرح پایش سلامت کارکنان با حضور دبیر کل کمیته ملی المپیک ومعاونین منابع انسانی وزارتخانه ها و سازمان ها برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک، 40 نفر از نمایندگان واعضای وزارتخانه ها و سازمان ها صبح امروز با حضور در آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک طی جلسه ای با بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک ودکتر مهرزاد حمیدی ریاست آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک در خصوص طرح پایش سلامت کارکنان پرداختند.
دبیر کل کمیته ملی المپیک در این نشست ضمن خوش آمد گویی به نمایندگان وزارتخانه ها و سازمان ها در خصوص این طرح گفت: عقل سالم در بدن سالم می باشد و این یک حقیقت است و ما با ورزش می توانیم جامعه ای با سلامت بالا را داشته باشیم.
افشارزاده همچنین درخصوص سلامت کارکنان نیز گفت: سلامتی این نیست که افراد خوب بخورند و استراحت کنند سلامتی این است که افراد جامعه تست شوند و بدانند که در کدام سطح از سلامتی قرار دارند و اگر نقایصی هم در سلامتی آنها وجود دارد آنها را برطرف کنند.
وی در ادامه در خصوص خدمات آکادمی ملی المپیک گفت: آکادمی کاملترین مراکز تست بدنی برای خانم ها وآقایان می باشد و ما در اینجا از بهترین اساتید و کارشناسان ورزشی برای آزمون ها استفاده می کنیم.
وی افزود: ما به خاطر تست ها وگزارشات ارائه شده توسط آکادمی ملی المپیک وپارالمپیک و پی بردن به نواقص تیم ها نتیجه بازیهای آسیایی گوانگجو را پیش بینی می کردیم.
وی در پایان این جلسه گفت: کمیته المپیک وآکادمی در این راستا آماده ارائه خدمات به کارکنان وزارتخانه ها وسازمانها می باشد واین را باید بدانیم که به افراد ورزشکار در مشاغل مختلف بیشتر می توان از نظر پویایی اعتماد نمود.
دکتر مهرزاد حمیدی رییس آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک نیز در خصوص این طرح گفت: آکادمی همه امکانات را برای بالا بردن سلامتی کارکنان از جمله منابع انسانی وتجهیزات را به عنوان یک وظیفه در اختیار وزارتخانه ها و سازمانها قرار خواهد داد تا بتوانیم همفکریها و همیاریهای لازم در جهت ارتقاء سطح سلامتی کارکنان ایفا کنیم.
وی همچنین افزود: ما بیشترین هزینه را در بخش آموزش انجام می دهیم ولی در حوزه سلامت ورزش کارکنان باید هزینه بیشتری صرف نماییم.
شایان ذکر است در این جلسه 40 نفر از مدیران کل و معاونین اداری و رفاه وزارتخانه ها ، سازمان هاو بانک ها حضور داشتند.  گفتنی است در پایان شرکت کنندگان از مراکز و بخشهای مختلف آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک بازدید کردند.
 
۴ خرداد ۱۳۹۰ ۱۳:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید