Fitness professional’s handbook/Edward T.Howley,B.Don Franks- Champaign:Human Kinetics,2007

کتاب راهنمای متخصصان آمادگی جسمانی
نویسندگان: دکتر ادوارد تی – هاولی، دکتر بی- دان فرانکس

عنوان کتاب تمام رنگی"راهنمای آموزش دهندگان آمادگی جسمانی /بهداشت" به "راهنمای متخصصان آمادگی جسمانی"تغییر کرد تا کاربرد گسترده ی آن در این حوزه را منعکس سازد. کتاب حاضر سه فصل جدید دارد، بخش های فرعی جامع تر است و موضوعات جدید، رهنمود های اخیر کالج آمریکایی پزشکی ورزشی(ACSM) را در بر دارد. این کتاب یک مرجع مهم برای همه ی کسانی که می خواهند گواهینامه ی آموزش آمادگی جسمانی/بهداشت ACSMرا بگیرندبه شمار آمده و برای آموزش دهنگان آمادگی جسمانی/بهداشت نیز منبع ارزشمندیست زیرا اطلاعات جدیدی رادر اختیارشان قرار میدهد.
کتاب راهنمای آموزش دهندگان آمادگی جسمانی برمبنای آخرین پژوهش ها نوشته شده است و امکان آشنایی با جدیدترین فرضیه ها و رایج ترین موضوعات این رشته را برای خوانندگان خود فراهم می سازد. تغییرات جدید کتاب حاضر عبارتند از:
- فصل اصلاح شده در زمینه ی بهداشت مراحل پی در پی غربالگری را شرح می دهد.
- جدیدترین رهنمود ها در مورد رژیم غذایی و استانداردهای غذای مصرفی ارایه شده است.
- بحث جامعی درباره ی نحوه ی تمرین کردن فرد در یک فضای بسیار کوچک به منظور کسب بهترین نتایج قدرتی و استقامتی عرضه شده است.
- فصل تازه ای به یوگا، Pilates و سایر تمرین های ذهن- بدن اختصاص یافته است.

آموزش دهندگان با مجموعه ای از موضوعات فرعی روبه رو خواهند شد، از جمله راهنمای جدید آموزش دهندگان ،بانک آزمون اصلاح شده و مجموعه ای از power point. به همه ی موضوعات فرعی می توان در نشانی وب سایت زیر دست یافت:
www.Humankinetics.com/Fitnessprofessionalismhandbook
چاپ پنجم کتاب "راهنمای متخصصان آمادگی جسمانی" ، اطلاعات جامعی را در دسترس خوانندگان قرارداده و به آنان نقش ارزنده ی انجام فعالیت بدنی در کیفیت زندگی را خاطر نشان ساخته و نحوه ی پیگیری رهنمود ها برای غربالگری ، آزمودن ، نظارت و اصلاح فعالیت های مورد استفاده ی افراد گوناگون را بیان می کند.

۱ آبان ۱۳۸۷ ۱۰:۳۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید