بازدید مسئولین کمیته ملی پارالمپیک ازبکستان از آکادمی ملی المپیک

بازدید مسئولین کمیته ملی پارالمپیک ازبکستان از آکادمی ملی المپیک
ظهر امروز مسئولین کمیته ملی پارالمپیک ازبکستان که به منظور برگزاری نشست های تخصصی با مدیران کمیته ملی پارالمپیک ایران در تهران به سر می برند، از مراکز مختلف آکادمی ملی المپیک بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، جمشید حسن اف و عتابک ارگاشف نواب رییس، انور مورکلاف مشاور رییس، نظیرجون هودایکلف رییس بخش ورزشی، نیلوفر تورسونوا رییس بخش بین الملل و بازاریابی و خورشید کاسیوموف دستیار اجرایی رییس، اعضای هیأت اعزامی از ازبکستان به ایران هستند که در حضور سید علیرضا محسنی معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک در این بازدید حضور داشتند.
این بازدید از مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی، مرکز پزشکی ورزشی، سالن اجتماعات استاد فارسی و ... که با توضیحات کارشناسان مراکز مربوطه همراه بود انجام گرفت.
گفتنی است هیأت ازبکستانی مذکور تا روز جمعه ۱۱ اسفند ماه در تهران حضور خواهند داشت و طی این مدت، در نشست هایی با موضوعات مختلف نظیر تبادل همکاری در زمینه های مدیریتی، برگزاری اردوهای تمرینی و مسابقات ورزشی مشترک، توسعه ورزش بانوان، تبادل برنامه های آموزشی و ... با مسئولین کمیته ملی پارالمپیک ایران حضور خواهند داشت.
۸ اسفند ۱۴۰۲ ۱۶:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید