اعلام نتایج مصاحبه ورودی دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی

اعلام نتایج مصاحبه ورودی دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی
مصاحبه ورودی متقاضیان حضور در دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی آکادمی ملی المپیک برگزار و در نهایت 19 داوطلب با کسب حدنصاب نمرات لازم، جواز حضور در این دوره را کسب کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوانی که در تاریخ سوم دی‌ماه 1402 مبنی بر برگزاری دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی بر روی وبسایت آکادمی ملی المپیک قرار گرفت، 48 متقاضی اقدام به ثبت نام برای حضور در این دوره کردند که از این بین 31 نفر که واجد شرایط حضور در دوره بودند برای مصاحبه ورودی دعوت شدند.
در ادامه و پس از انجام این مصاحبه ورودی که در روز سه شنبه 10 بهمن‌ماه به صورت حضوری (متقاضیان ساکن تهران) و غیرحضوری (متقاضیان ساکن شهرستان) و توسط مدرسین دوره برگزار شد، 19 داوطلب با کسب حدنصاب نمرات لازم جواز حضور در دوره مذکور را کسب کردند.
اسامی قبول شدگان به شرح زیر است:
فاطمه محقق منتظری، رسول کسرائی، آیدین ضیافت زاده، حسین خرسند امیری، رضا دارابی، الهام  سلامتی، سحر  موفق مطلق، مریم گلشن پور، الهه دباغی، پانته‌آ سهیلی بابکی، فاطمه  تقی زاده، امیررضا سلیمانی مزار، عالیه طالبی، ثمین  مهدی نژاد، محمدحسین سربی، شیوا مولوی نیا، فهیمه سپهری، سعید لطفی فر و  فریده زارعی.
گفتنی است دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی به‌صورت حضوری و در دو بخش تئوری و عملی طی 12 روز از تاریخ 23 بهمن لغایت 9 اسفند 1402 (به‌اضافه 300 ساعت کارورزی) با همکاری مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برگزار خواهد شد.
از سرفصل‌های آموزشی این دوره می‌توان به اصول آموزش مهارت‌های ذهنی در ورزش، نحوه ورود و شروع کار در تیم‌ها، موارد ارتباطی در ورزش حرفه‌ای، هوشمند سازی و فن‌آوری، انسجام در تیم‌های ورزشی، مهارت‌های کاربردی کنترل هیجان در ورزش (خلق، استرس، انگیختگی و اضطراب)، تصویرسازی ذهنی و کاربست، روانشناسی آسیب‌های ورزشی، خودآگاهی، اشتباه های رایج، موارد بالینی در ورزش، تجارب میدانی و کاربرد مهارت‌های ذهنی در عمل (بررسی موردی) اشاره کرد.
۱۴ بهمن ۱۴۰۲ ۱۷:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید