اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در آکادمی ملی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه در آکادمی ملی المپیک
چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه آقایان در دو بخش جوانان و بزرگسالان در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، حامد صداقتی سرمربی تیم ملی اپه در خصوص این اردو گفت: پس از برگزاری دو مرحله اردوی انتخابی در شهرهای تهران و اصفهان و در ادامه اردوی آماده سازی که با حضور نفرات برتر دو اردوی انتخابی و به میزبانی شهرستان بافق انجام شد، دعوت شدگان به چهارمین دور از اردوهای تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه آقایان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک دنبال می کنند.
وی دعوت شدگان به این اردو که در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان و طی روزهای 20 تا 28 دی ماه در حال پیگیری است را چنین عنوان کرد:
بزرگسالان: محمد اسماعیلی، محمد رحیمی، محمدرضا وثوقی، بهنام بیک و علی واعظ.
جوانان: امیرحسین موحشی و محمد علی خاکسار.
صداقتی افزود: مسابقات رده های سنی قهرمانی آسیا در این رشته ورزشی اواخر بهمن ماه سال جاری در بحرین آغاز و به مدت یک هفته پیگیری خواهد شد که آقایان موحشی و خاکسار به این رویداد اعزام خواهند شد.
سرمربی تیم ملی شمیربازی اسلحه اپه در ادامه و در خصوص مسابقات پیش روی بزرگسالان این تیم ابراز داشت: محمد اسماعیلی به عنوان تنها نماینده در این اسلحه به کمپ تمرینی و در ادامه مسابقات جهانی هایدن هایم آلمان و همچنین مسابقات زون آسیا (فروردین‌ماه 1403- امارات) که جنبه انتخابی المپیک را نیز دارد اعزام خواهد شد.
وی افزود: همچنین اواسط بهمن ماه نیز مسابقات گرندپری قطر را پیش رو داریم که یکی از اردونشینان رابه آن رویداد اعزام خواهیم کرد.
حامد صداقتی سرمربی تیم ملی شمشیربازی اسلحه اپه که در کنار علی یوسفی کمک مربی این تیم هدایت اردونشینان را بر عهده دارد، در پایان از مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر اردیبهشت 1403 برگزار خواهد به عنوان هدف نهایی اردوهای آماده سازی این تیم نام برد.
۲۵ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۳۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید