برگزاری دومین جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین سمینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی و بیماری ها

برگزاری دومین جلسه هماهنگی برگزاری چهارمین سمینار بین المللی  پیشگیری از آسیب های ورزشی و بیماری ها
چهارمین سمینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی و بیماری ها در تاریخ 17 بهمن ماه سال جاری و توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی آکادمی ملی المپیک برگزار می شود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای دومین جلسه هماهنگی این سمینار که صبح امروز و با حضور دکتر محمدحسین علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی و دیگر اعضای این دپارتمان برگزار شد، خانم دنیا عسگری دبیر دپارتمان به ارائه گزارشی از فعالیت های صورت گرفته در خصوص انجام هماهنگی های لازم و نحوه اطلاع رسانی به مخاطبین سمینار به منظور برگزاری هر چه با شکوه¬تر همایش پرداخت.
همچنین تأکید بر لزوم ارتقاء سطح علمی مطالبی که در این سمینار به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد، روش‌های جذب مخاطب (اطلاع رسانی مطلوب به گروه هدف) و هماهنگی های نهایی با اساتید و سخنرانان بین المللی سمینار از موضوعاتی بود که حاضرین جلسه در خصوص آن بحث و تبادل نظر کرده و به ارائه پیشنهادات و نقطه نظرات خود پرداختند.
گفتنی است علاوه بر دکتر علیزاده مسئول دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی، دکتر مصطفی زارعی و خانم دنیا عسگری از دیگر اعضای دپارتمان و همچنین خانم مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش آکادمی حاضرین در این جلسه را تشکیل دادند.
از مهمترین سرفصل های سمینار مذکور که سه شنبه 17 بهمن ماه به صورت حضوری و غیرحضوری و با هدف ارتقاء دانش مربیان، ورزشکاران، سرپرستان، علاقه‌مندان بخش درمان و محققان حوزه علوم ورزشی (دانشجویان تحصیلات تکمیلی) برگزار خواهد شد می توان به این موضوعات اشاره کرد:
مرگ ناگهانی قلبی، پیشگیری از آسیب های فوتبال، چگونگی پیشگیری از آسیب در بانوان فوتبالیست دورتموند، بازگشت به ورزش، تغذیه و آسیب های ورزشی و رویکردهای روانشناختی در آسیب های ورزشی.
شایان ذکر است سخنرانان بین المللی این سمینار عبارتند از:  Dr. Mario Bizzini  فیزیوتراپ کلینیک زوریخ سوئیس و از اعضای مرکز F-MARC فیفا،
 Dr.Thomas Jaitner از دانشگاه دورتموند آلمان و Dr. Kostas Epaminontidis فیزیوتراپیست مرکز Aspetar قطر.
همچنین دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی، دکتر سیدمحمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی و دکتر رضا کردی استاد فیزیولوژی ورزش دانشگاه تهران سخنرانان داخلی این سمینار را تشکیل می دهند.
متقاضیان حضور در چهارمین سمینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی و بیماری ها جهت آشنایی با شرایط و نحوه ثبت نام به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://academy.olympic.ir/fa/registration

۲۰ دی ۱۴۰۲ ۱۲:۴۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید