آکادمی ملی المپیک میزبان اردوی آماده سازی پاراتکواندوکاران

آکادمی ملی المپیک میزبان اردوی آماده سازی پاراتکواندوکاران
نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم های ملی پاراتکواندو آقایان و بانوان که خود را برای حضوری قدرتمند در بازی های پارالمپیک پاریس 2024 آماده می کنند، در آکادمی ملی المپیک پیگیری می شود.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوی مذکور از روز شنبه 16 دی ماه و در 2 گروه بانوان و آقایان آغاز شده است و به گفته خانلرخانی سرمربی تیم ملی پاراتکواندو آقایان به مدت دو هفته ادامه خواهد داشت.
سعید صادقیانپور، مهدی پوررهنما، حامد حق شناس، علیرضا بخت، امیرمحمد حقیقت شناس و محمدطاها حسن پور در گروه آقایان و آیلار حاجی، نرگس جوادی، لیلا میرزایی، مهدیه حسینی، رومینا چمسورکی و مریم عبدالله پور در بخش بانوان دعوت شدگان به این اردو را تشکیل می دهند.
گفتنی است تا به اکنون در بخش آقایان حضور صادقیانپور، حق شناس و بخت در المپیک پاریس قطعی شده و مهدی پوررهنما دیگر ملی پوش این تیم نیز منتظر اعلام رسمی فدراسیون جهانی پاراتکواندو می باشد که به احتمال فراوان و در صورت محاسبه حتی نیمی از امتیازات کسب شده توسط او از المپیک پیش، او نیز مسافر پاریس خواهد شد.
شایان ذکر است پیام خانلرخانی سرمربی و علی کریمی‌صابر مربی تیم ملی پاراتکواندو در بخش آقایان و همچنین عاطفه کشاورز به عنوان سرمربی و زهرا حسینی و زهرا حاجیوند به عنوان مربی اعضای کادرفنی تیم بانوان را در اردوهای آماده سازی این دو تیم بر عهده دارند.
همچنین با اعلام سایت اطلاع‌رسانی فدراسیون تکواندو، بانوان پاراتکواندوکار اسفندماه سال جاری رقابت های کسب سهمیه پارالمپیک قاره ای را به میزبانی کشور چین در پیش دارند.
۱۹ دی ۱۴۰۲ ۱۳:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید