چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها برگزار می شود

چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها برگزار می شود
دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در تاریخ 17 بهمن ماه 1402 اقدام به برگزاری چهارمین سمینار بین‌المللی پیشگیری از آسیب‌های ورزشی و بیماری‌ها کرده است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و از اعضای دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در خصوص سرفصل های آموزشی این سمینار گفت: مرگ ناگهانی قلبی، پیشگیری از آسیب های فوتبال، چگونگی پیشگیری از آسیب در بانوان فوتبالیست دورتموند، بازگشت به ورزش، تغذیه و آسیب های ورزشی و رویکردهای روانشناختی در آسیب های ورزشی از مهمترین سرفصل های این سمینار خواهد بود.  
وی افزود: این سمینار به صورت حضوری و غیرحضوری و با هدف ارتقاء دانش مربیان، ورزشکاران، سرپرستان، علاقه‌مندان بخش درمان و محققان حوزه علوم ورزشی (دانشجویان تحصیلات تکمیلی) برگزار می شود.
دکتر تقوی در ادامه و در خصوص دیگر اهداف برگزاری سمینار مذکور اظهار داشت: ارتقاء مشارکت بین‌المللی دپارتمان پیشگیری از آسیب‌های ورزشی مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک، آماده‌سازی بستر مناسبی برای توسعه فعالیت‌های بین المللی دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی در جهت کسب امتیاز از کمیته بین المللی المپیک (IOC) و ارتقاء مشارکت دپارتمان و مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک با فدراسیون‌های ورزشی از دیگر اهداف برگزاری این سمینار توسط دپارتمان پیشگیری از آسیب های ورزشی می‌باشد.
مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک در پایان و در رابطه با سخنرانان حاضر در این سمینار ابراز داشت: Dr. Mario Bizzini  فیزیوتراپ کلینیک زوریخ سوئیس و از اعضای مرکز F-MARC فیفا،
 Dr.Thomas Jaitner از دانشگاه دورتموند آلمان و Dr. Kostas Epaminontidis فیزیوتراپیست مرکز Aspetar قطر سخنرانان خارجی و دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی، دکتر سیدمحمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی و دکتر رضا کردی استاد فیزیولوژی ورزش دانشگاه تهران سخنرانان داخلی این سمینار را تشکیل می دهند.
از شرایط حضور در این سمینار می توان به این موارد اشاره کرد (دارا بودن حداقل یکی از موارد زیر):
الف) افراد دارای مدرک کارشناسی علوم ورزشی
ب) برخورداری از تجربیات ملی و بین المللی به ویژه در زمینه پیشگیری از آسیب ورزشکاران
ج) ارائه مدرک مربیگری (حداقل درجه3)
متقاضیان حضور در چهارمین سمینار بین المللی پیشگیری از آسیب های ورزشی و بیماری ها جهت ثبت نام به لینک زیر مراجعه کنند:

https://academy.olympic.ir/fa/registration

۱۲ دی ۱۴۰۲ ۱۱:۴۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید