دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی

دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی
مرکز روان‌شناسی ورزش آکادمی ملی المپیک در راستای رسالت و اهداف آموزشی این مرکز اقدام به برگزاری دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت‌های ذهنی طی روزهای 23 بهمن لغایت 9 اسفند 1402 کرده است.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر مجدالدین مستعان مدیر دوره مذکور در خصوص اهداف برگزاری این دوره گفت: هدف از برگزاری این دوره آموزشی که به صورت حضوری و در دو بخش تئوری و عملی طی 12 روز به اضافه 300 ساعت کارورزی برگزار خواهد شد، پرورش فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد و دکتری روان‌شناسی ورزش، روان‌شناسی و مشاوره (تمامی گرایش‌های مرتبط) با داشتن سابقه ورزشی است تا بتوانند با آموزش مهارت‌های ذهنی مؤثر، عملکرد تمرین و مسابقه ورزشکاران را ارتقاء دهند.
وی مهم‌ترین سرفصل‌های این دوره آموزشی را چنین عنوان کرد:
اصول کلی آموزش مهارت‌های ذهنی در ورزش، نحوه ورود و شروع کار در تیم‌های ورزشی، موارد ارتباطی در ورزش حرفه‌ای، هوشمند سازی و فن‌آوری در روان‌شناسی ورزش، انسجام در تیم‌های ورزشی، مهارت‌های کاربردی کنترل هیجان در ورزش (خلق، استرس، انگیختگی و اضطراب)، تصویرسازی ذهنی و کاربست آن در ورزش، روانشناسی آسیب‌های ورزشی، خودآگاهی در ورزش، اشتباهات رایج در مربیگری مهارت‌های ذهنی، موارد بالینی در ورزش، تجارب میدانی در روان‌شناسی ورزش، بحث و تبادل‌نظر اساتید و شرکت‌کنندگان و ... .
لازم به ذکر است آخرین مهلت ثبت نام برای حضور در مصاحبه ورودی این دوره، چهارشنبه ۴ بهمن ماه ۱۴۰۲ می باشد.
 بدیهی است شرکت کنندگان پس از قبولی در مصاحبه مذکور که در مورخه 10 بهمن ماه ۱۴۰۲ (داوطلبان تهران به صورت حضوری و استان‌های دیگر به صورت مجازی) انجام خواهد گرفت، می‌توانند ثبت نام قطعی و واریز شهریه حضور در دوره را با هماهنگی مرکز آموزش و مرکز روان‌شناسی ورزشی آکادمی به انجام برسانند.
متقاضیان حضور در آزمون ورودی دوازدهمین دوره تربیت مربی مهارت های ذهنی جهت کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام برای حضور در مصاحبه ورودی به لینک زیر مراجعه نمایند:

https://academy.olympic.ir/fa/registration

۳ دی ۱۴۰۲ ۱۴:۲۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید