سارینا احمدپور ملی پوش اسکی آلپاین اعزامی به المپیک زمستانی جوانان در آزمون های آمادگی جسمانی

سارینا احمدپور ملی پوش اسکی آلپاین اعزامی به المپیک زمستانی جوانان در آزمون های آمادگی جسمانی
سارینا احمدپور تنها عضو تیم ملی اسکی آلپاین دختران اعزامی به المپیک زمستانی جوانان، صبح امروز و در حضور فاطمه کیا دربندسری نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکی و مربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، کیا دربند سری در این خصوص گفت: پس از برگزاری اردوی انتخابی تیم ملی اسکی آلپاین در بخش بانوان که فروردین ماه 1402 و با حضور 8 ورزشکار در رده سنی جوانان برگزار شد، دو اسکی باز برتر (سارینا احمدپور به عنوان نفر اصلی و یک اسکی باز به عنوان نفر رزرو) برای حضور در تمرینات آماده سازی این تیم دعوت شدند.
وی افزود: در ادامه و پس از چند مرحله اردوی آماده سازی که از آن جمله می توان به کمپ تمرینی یک ماهه اتریش اشاره کرد که زیر نظر فدراسیون جهانی این رشته ورزشی برگزار و احمدپور یکشنبه 26 آذر پس از حضور در این کمپ به کشور بازگشته است، صبح امروز این ملی پوش رشته آلپاین و اعزامی به المپیک زمستانی جوانان در آزمون‌های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کرد.
نایب رئیس بانوان فدراسیون اسکی در ادامه گفت: البته طبق برنامه ریزی های انجام گرفته سارینا احمدپور به علاوه یک نفر ورزشکار آقا در رشته آلپاین به همراه پرستو آبسالان و ملیکا میرزایی و همچنین امیرمحمد ابوالحسن زاده در اسکی صحرانوردی، ششم دی ماه و جهت کسب آمادگی بیشتر برای حضور در المپیک جوانان به کمپ فدراسیون جهانی در کشور کره جنوبی اعزام خواهند شد و تا پایان مسابقات المپیک زمستانی جوانان در این کشور خواهند بود.
گفتنی است المپیک زمستانی جوانان از 29 دیماه سال جاری در کشور کره جنوبی آغاز و سارینا احمدپور در روزهای سوم و پنجم بهمن به مصاف رقبای خود خواهد رفت.
۲۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۵:۳۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید