سریعترین مرد ایران در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

سریعترین مرد ایران در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک
صبح امروز سریعترین مرد و رکورددار دو 100 متر ایران در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافت.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، حسن تفتیان قهرمان دو 100 متر ایران که موفق شده نام خود را به عنوان اولین دونده ایرانی که 100 متر را در کمتر از 10 ثانیه دویده به ثبت برساند، در آغاز دور جدید تمرینات آماده سازی خود به جهت حضور در مسابقات کسب سهمیه المپیک پاریس، صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی داد.
وی که هدف از حضور در آزمون های امروز را ارزیابی وضعیت آمادگی جسمانی خود زیر نظر مرکز نظارت بر تیم‌های ملی عنوان داشت گفت: باید بگویم که تا 90درصد کسب سهمیه المپیک برای بنده قطعی است و باید برای حفظ جایگاه و رنکینگ خود برای حضور در بازی های المپیک پاریس 2024، در پنج تورنمنتی که از امتیاز بالایی برای کسب سهمیه برخوردار است حضور پیدا کنم.
تفتیان ضمن بیان اینکه هم اکنون در رتبه 20 رنکینگ فدراسیون جهانی قرار دارد افزود: 56 نفر برتر این رنکینگ جواز حضور در بازی های المپیک پیش رو را کسب خواهند کرد.
وی که پیش از این در دو دوره بازی های المپیک ریو و المپیک توکیو حضور داشته است ابراز امیدواری کرد در پاریس، بهترین نتیجه دوران حرفه ای خود را کسب کند.
۱۸ آذر ۱۴۰۲ ۱۴:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید