نشست مسئولین دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک و مرکز قلب تهران برگزار شد

نشست مسئولین دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک و مرکز قلب تهران برگزار شد
با حضور دکتر فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک، نشست مشترک دپارتمان قلب و ورزش این آکادمی با مسئولین مرکز قلب تهران برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سید شمس الدین تقوی مدیر مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک و از اعضای این دپارتمان، هدف از برگزاری نشست مذکور را بحث و تبادل نظر در خصوص همکاری‌های تخصصی فی‌مابین این دپارتمان و مرکز قلب تهران عنوان کرد.
وی گفت: همکاری های علمی-آموزشی مشترک مانند برگزاری دوره ها و سمینارهای آموزشی، نگارش تفاهم نامه اولیه بین این دو مرکز و همچنین حمایت مرکز قلب تهران در غربالگری سلامت قلبی و عروقی ورزشکاران حرفه ای که توسط دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک انجام می شود از مباحث مهمی بود که در این نشست به آن پرداخته شد.
دکتر فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک، دکتر واشقانی فراهانی رئیس مرکز قلب تهران و دکتر مهرانی معاونت آموزش این مرکز، دکتر مهدی انوری مسئول دپارتمان قلب و ورزش آکادمی ملی المپیک و دکتر سید شمس الدین تقوی از اعضای این دپارتمان حاضرین در این نشست را تشکیل دادند.
دکتر تقوی در پایان ابراز داشت: پیش از آغاز این نشست، در جلسه ای که با حضور دکتر صدر و مسئولین دپارتمان قلب و ورزش برگزار شد، مقرر شد پروتکل ارزیابی سلامت قلبی و عروقی ورزشکاران حرفه ای توسط دپارتمان مذکور تهیه و به منظور تأیید، به مسئولین کمیته ملی المپیک و اعضای هیأت ارائه شود.



۲۵ مهر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید