بانوان هندبالیست تست دادند

بانوان هندبالیست تست دادند
ورزشکاران حاضر در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال دختران صبح امروز و با حضور در آکادمی ملی المپیک تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی هندبال بانوان به منظور حضور در مسابقات جهانی از اردیبهشت ماه 1402 و با دعوت کادرفنی این تیم از 24 بازیکن برتر مسابقات کشوری آغاز شده است.
صبح امروز اعضای این تیم که سومین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در تالار فدراسیون هندبال پیگیری می کنند، در حضور خانم خدیجه قانع مربی تیم ملی هندبال بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
گفتنی است علاوه بر خانم قانع، غلامعلی اکبرآبادی به عنوان مشاور فنی و خانم الهام سلوکی به عنوان سرپرست دیگر اعضای کادر فنی و سرپرستی این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
مسابقات جام جهانی هندبال بانوان از تاریخ 9 آذرماه سال جاری و به میزبانی کشور دانمارک برگزار خواهد شد و اعضای تیم هندبال بانوان ایران تا پیش از اعزام به این مسابقات به احتمال فراوان و به منظور کسب آمادگی بیشتر، اردوی برون مرزی را در یکی از دو کشور مجارستان یا صربستان برپا خواهند کرد. البته به گفته قانع مربی این تیم، اعزام مذکور در دست اقدام است و هنوز کاملاً قطعی نشده است.
اسامی اردونشینان تیم ملی هندبال بانوان به شرح زیر است:
مینا وطن پرست، هانیه لک، آرزو محمدی، مائده عشاقی، حانیه کریمی، مریم یوسفی، ساناز رجبی، مهربان بدوی، مژگان قهرمانی، اسرا زندی، الناز یار محمدی، حدیث نوروزی، بهار ایزد گشب، نگار زنده بودی، زهرا فقیهی، رویا نوروزی، سیده لیلا حسینی، ستاره رحمانیان، فاطمه مریخ، آرزو کیانی‌آرا، الناز قاسمی، نسترن گودرزی، نوریه عباسی، فاطمه خلیلی، عطیه شهسواری و فاطمه شاهین پور.
 
۱۰ مهر ۱۴۰۲ ۱۱:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید