اصول و آداب تشریفات و پروتکل های بین المللی

اصول و آداب تشریفات و پروتکل های بین المللی
دومین نشست از دوره ضرورت و چگونگی توسعه روابط بین‌الملل در ورزش صبح امروز و با حضور اساتید و شرکت کنندگان دوره به صورت حضوری و آنلاین برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از نیازسنجی صورت گرفته توسط مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک در خصوص نیازهای آموزشی فدراسیون های ورزشی و همچنین بازخورد این فدراسیون ها در این خصوص، برگزاری دوره ای آموزشی در حوزه روابط بین الملل و دیپلماسی ورزشی در دستور کار این مرکز قرار گرفت.
در همین راستا مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک اقدام به برگزاری دوره ای با عنوان ضرورت و چگونگی توسعه روابط بین‌الملل در ورزش نمود که نخستین نشست از این دوره در تاریخ 25 تیرماه و با حضور 20 نفر از دبیران و مسئولین بین الملل فدراسیون های ورزشی به صورت حضوری برگزار شد.
صبح امروز، دومین و آخرین نشست دوره مذکور که با ارائه مطالب تکمیلی دکتر حمید قاسمی رئیس دانشگاه پیام نور واحد شهریار و حمیرا اسدی مشاور امور بین الملل فدراسیون فوتبال (اساتید این دوره) همراه بود، شرکت کنندگان به صورت حضوری و غیرحضوری به ارائه کارهای پژوهشی خود با عنوان چالش های موجود در حوزه روابط بین الملل در ورزش پرداختند.
گفتنی است سرفصل های آموزشی دومین نشست از این دوره را آسیب شناسی استقبال از رونالدو بازیکن تیم فوتبال النصر عربستان (توسط حمیرا اسدی) و اصول و آداب تشریفات و پروتکل های بین المللی (توسط دکتر قاسمی) تشکیل دادند.
لازم به ذکر است به شرکت کنندگانی که دوره را با موفقیت به اتمام رسانده اند گواهی شرکت در دوره اعطاء خواهد شد.




 

۲۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۵۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید