اعضای تیم ملی کوراش بانوان تست دادند

اعضای تیم ملی کوراش بانوان تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در هشتمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان با حضور محبوبه خورشیدی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از برگزاری مسابقات کشوری در رشته ورزشی کوراش (بانوان) که اسفندماه سال گذشته و به میزبانی شاهرود برگزار شد، 14 ورزشکار برتر جهت حضور در نخستین اردوی آماده سازی این تیم که از 15 فروردین 1402 و با هدف حضور در بازی های آسیایی آغاز شد حضور پیدا کردند.
دنیا آقایی و طاهره آذرپیوند در وزن منفی 70 و زهرا باقری به همراه ملیکا امیدوند در وزن منفی 87 کیلوگرم ورزشکاران اعزامی تیم ملی کوراش بانوان به بازی های آسیایی هانگژو هستند که صبح امروز در آزمون های مذکور شرکت کردند.
گفتنی است هشتمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کوراش بانوان که از دو هفته پیش زیر نظر محبوبه خورشیدی (سرمربی) و خانم گل میرا مربی ازبک این تیم به میزبانی آکادمی ملی المپیک آغاز شده است فردا دوشنبه 20 شهریور به پایان خواهد رسید.
لازم به ذکر است فاطمه برمکی، پردیس عیدی وندی، زهره تقوی، مریم احمدی و سارگل امیدوند دیگر ورزشکاران حاضر در این اردو را تشکیل می دهند.

 
۱۹ شهریور ۱۴۰۲ ۱۴:۰۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید