بوکسورهای اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو تست آمادگی جسمانی دادند

بوکسورهای اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو تست آمادگی جسمانی دادند
صبح امروز اعضای تیم ملی بوکس اعزامی به بازی های آسیایی هانگژو در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دانیال شه بخش، علی حبیبی نژاد، طوفان شریفی و ایمان رمضان پور چهار ملی پوش بوکس اعزامی به بازی های آسیایی هستند که صبح امروز در آزمون های مذکور شرکت کردند.
گفتنی است بعدازظهر امروز نیز پس از رقابت انتخابی که در وزن 80 کیلوگرم بین شاهین موسوی و میثم قشلاقی برگزار می شود، نفر پنجم این تیم مشخص خواهد شد تا ترکیب 5 نفره و اعزامی بوکس ایران به بازی‌های آسیایی کامل شود.
لازم به ذکر است اعضای تیم ملی بوکس پس از بازگشت از اردوی مشترک 25 روزه که با بوکسورهای اردن برگزار شد، از 31 مردادماه و به میزبانی تهران در حال پیگیری اردویی مشترک و 12 روزه با اعضای تیم ملی بوکس ترکیه (نایب قهرمان قاره اروپا) می باشند.
دانیال شه‌بخش، علی حبیبی نژاد، اشکان رضایی، مسلم مقصودی، مهدی سرباز، سالار رادمرد، شاهین موسوی، میثم قشلاقی، سیدعلی صدری، طوفان شریفی و ایمان رمضان‌پور نفرات حاضر در این اردوی مشترک هستند.
شایان ذکر است ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس طی روزهای گذشته نیز در آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی و روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک شرکت کرده بودند.
۸ شهریور ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید