اسکی بازان آلپاین تست دادند

اسکی بازان آلپاین تست دادند
صبح امروز اعضای تیم ملی اسکی آلپاین جوانان (زیر 17 سال) در حضور علیداد ساوه شمشکی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مسابقات انتخابی تیم ملی اسکی آلپاین جوانان در بخش پسران اسفندماه سال گذشته، طی چهار روز و با حضور 14 اسکی باز در پیست اسکی دربند سر برگزار شد.
در پایان این مسابقات انتخابی که دو روز به مارپیچ کوچک و دو روز به مارپیچ بزرگ اختصاص داشت، علی بلوکات و سید ابوالفضل صید جواز حضور در اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
صبح امروز این دو عضو تیم ملی اسکی آلپاین جوانان با حضور علیداد ساوه شمشکی سرمربی این تیم در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
گفتنی است پس از مشخص شدن نتیجه آزمون های مذکور، تمرینات بدنسازی این تیم طی سه مرحله (شهریور، مهر و آبان) پیگیری خواهد شد و در ادامه اعضای تیم اسکی آلپایان جوانان (زیر 17 سال) به کمپ تمرینی فدراسیون جهانی اسکی در کشور اتریش اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است 20 آذرماه اسامی اعزام شوندگان این رشته ورزشی به المپیک زمستانی اعلام خواهد شد.
بازی های المپیک جوانان از 20 بهمن ماه و به میزبانی کره جنوبی آغاز خواهد شد و اسکی آلپاین ایران در این دوره از مسابقات با دو ورزشکار (یک نفر دختر و یک نفر پسر) حضور خواهد یافت.



۵ شهریور ۱۴۰۲ ۱۲:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید