پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات آماده سازی تیم ملی جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک
اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو اعزامی به بازی های آسیایی با حضور رئیس انجمن جوجیتسو و خبرنگاران رسانه های ورزشی در آکادمی ملی المپیک پیگیری شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای تمرینی سهیل اکبرپور و مهران ستار دو نماینده تیم ملی جوجیتسو به منظور حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو از مدت ها قبل در آکادمی ملی المپیک در حال انجام است.
همچنین اعضای تیم ملی جوجیتسو در رده های سنی نوجوانان و جوانان که مسابقات جهانی این رشته ورزشی را پیش رو دارند نیز تمرینات خود را در سالن چند منظوره ورزش های رزمی آکادمی دنبال می‌کنند.
روز گذشته و در جریان برگزاری تمرینات آماده سازی این سه تیم که با حضور محمدحسن رستمیان رئیس انجمن جوجیتسو همراه بود، طی برگزاری مراسمی از تعدادی از خبرنگاران ورزشی در حوزه ورزشی جوجیتسو تقدیر به عمل آمد.
گفتنی است سیدامیر خوشبین نایب رئیس و محمدحسن مجلسی دبیر انجمن جوجیتسو به همراه محمد بختیاری نژاد، حامد حسینی، رسول یکتاپرست، رضا داودی، احمد عیدی و امیر علیخانی اعضای کادرفنی تیم های ملی جوجیتسو از دیگر حاضرین در اردو و مراسم تجلیل از خبرنگاران بودند.
مسابقات جهانی جوجیتسو در رده های سنی جوانان و نوجوانان اوایل شهریورماه سال جاری به میزبانی آستانه قزاقستان برگزار خواهد شد.



۲۳ اَمرداد ۱۴۰۲ ۰۸:۴۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید