اعضای تیم ملی شیرجه در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک

اعضای تیم ملی شیرجه در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک
ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی شیرجه که بازی های آسیایی و مسابقات رده های سنی آسیا (H group) را در سال جاری پیش رو دارند در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوی آماده سازی تیم ملی شیرجه با هدف حضور در بازی های آسیایی هانگژو از اسفندماه سال گذشته و پس از برگزاری مسابقات انتخابی تیم ملی، با حضور 3 شیرجه روی برتر آغاز شد.
در ادامه و پس از گذشت شش ماه از اردوهای آماده سازی، صبح امروز محمد مقدسی و سام واژیر دو عضو این تیم در حضور حمیدرضا نوری مربی تیم ملی شیرجه در آزمون های مذکور حضور پیدا کردند.
گفتنی است تمرینات این تیم که علاوه بر بازی های آسیایی، مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا را در آبان ماه سال جاری در کشور فیلیپین پیش رو دارند، زیر نظر شهرام نظر پور سرمربی تیم ملی و حمیدرضا نوری از مربیان سازنده این رشته ورزشی در استخر قهرمانی مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می شود.
لازم به ذکر است تیم ملی شیرجه با 1 ورزشکار در بازی های آسیایی هانگژو شرکت خواهد کرد.
همچنین پس از برگزاری مسابقات انتخابی که طی روزهای 23 و 24 مرداد در مجموعه ورزشی آزادی برگزار خواهد شد، ترکیب تیم اعزامی به مسابقات قهرمانی رده های سنی آسیا مشخص خواهد شد که در سنین 14 و 15 سال (رده B) دو ورزشکار و 12 و 13 سال (رده C) نیز دو ورزشکار به فیلیپین محل برگزاری این رویداد اعزام خواهند شد.

۴ اَمرداد ۱۴۰۲ ۱۲:۰۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید