ملی پوشان والیبال ساحلی با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند

ملی پوشان والیبال ساحلی با حضور در آکادمی ملی المپیک تست دادند
صبح امروز اعضای تیم ملی والیبال ساحلی در آزمون های آمادگی جسمانی، پیشگیری از آسیب های ورزشی و روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، نخستین اردوی تیم ملی والیبال ساحلی با هدف حضوری قدرتمند در بازی های آسیایی هانگژو از 12 خردادماه و با دعوت کادرفنی این تیم از 6 ورزشکار منتخب مسابقات لیگ برتر والیبال ساحلی در جزیره کیش آغاز شده است.
در ادامه و پس از برگزاری مرحله دوم این اردوها که طی روزهای 24 تا 29 خردادماه و به میزبانی مجموعه ورزشی آزادی انجام گرفت، سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی بزرگسالان از 21 تیرماه در مجموعه ورزشی آزادی و با حضور 6 ورزشکار (در قالب 3 تیم) آغاز شده است.
این نفرات که روز گذشته نیز در حضور عوامل فدراسیون پزشکی ورزشی در مجموعه ورزشی آزادی در آزمون های پزشکی حضور پیدا کردند، صبح امروز و در حضور حمید موحدی سرمربی این تیم، در آزمون های آمادگی جسمانی، پیشگیری از آسیب های ورزشی و روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
بهمن صالحی، سینا شوکتی، عباس پورعسگری، علیرضا آقاجانی، مهدی محفوظی و زرقام منصوری شش عضو تیم والیبال ساحلی هستند که تمرینات خود را در این مرحله از اردوها زیر نظر حمید موحدی (سرمربی) و همچنین محمدحسین خسروانی (مربی) و مهدی چراغی (مربی بدنساز) این تیم پیگیری می کنند.
گفتنی است ملی پوشان این تیم طی روزهای 10 تا 14 مرداد در مرحله پایانی لیگ برتر والیبال ساحلی حضور خواهند یافت و در ادامه در تاریخ 15 مرداد و در قالب دو تیم به مسابقات تور جهانی چین (19 تا 22 مرداد) اعزام می شوند.
لازم به ذکر است تور آسیایی چین تایپه (26 تا 29 مرداد)، مسابقات انتخابی المپیک در منطقه آسیایی مرکزی (17 تا 20 شهریور) و در نهایت رقابت های والیبال ساحلی بازی های آسیایی هانگژو (28 شهریور لغایت 6 مهر) از مسابقات پیش روی این تیم می باشند.
۲۸ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۱۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید