جودوکاران اعزامی به مسابقات نظامیان جهان در آزمون های آمادگی جسمانی

جودوکاران اعزامی به مسابقات نظامیان جهان در آزمون های آمادگی جسمانی
صبح امروز 9 ورزشکار اعزامی به مسابقات جودو نظامیان جهان 2023-دومنیکن در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوی نهایی و متصل به اعزام تیم ملی جودو نیروهای مسلح از روز گذشته و به میزبانی نیروی پدافند هوایی ارتش ج.ا.ایران آغاز و تا 1 مرداد روز اعزام این تیم به مسابقات جهانی ادامه خواهد داشت.
صبح امروز نفرات اعزامی به مسابقات مذکور که تمرینات بخش بدنسازی را در آکادمی ملی المپیک و تمرینات تخصصی جودو را در باشگاه دانشگاه پدافند هوایی ارتش پیگیری می کنند، در حضور کادرفنی این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
9 اردونشین تیم جودو نیروهای مسلح اعزامی به مسابقات جودو نظامیان جهان در اوزان مختلف عبارتند از:
60- علی قلی پور، 66- قاسم نوری زاده و علی محمدی بریمانلو، 73- میثم نبئی، 81- محمد محمدی بریمانلو، 90- محمد سعید مدنی و سعید حسنی، 100- رضا عزیزی و 100+ رضا رضایی.
گفتنی است محمد خانی اسفندآبادی و علیرضا حسین زاده نیز به همراه 5 نفر از اعضای کادرفنی و سرپرستی به همراه جودوکاران ملی پوش به دومنیکن اعزام خواهند شد.
شایان ذکر است سرهنگ محمدحسن مجلسی (مدیرفنی)، محمد خواجه بافقی (سرمربی)، سرگرد علی بوستان افروز (مربی)، سرگرد عبدالله فرجی (مربی)، سرهنگ امیرعلی زارعی (سرپرست) و سرهنگ محمد صانعی (مدیر تیم اعزامی) اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم در اردوی مذکور را بر عهده دارند.
مسابقات جودو نظامیان جهان طی روزهای 3 تا 8 مردادماه سال جاری و به میزبانی دومنیکن برگزار خواهد شد.
۲۵ تیر ۱۴۰۲ ۱۲:۱۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید