آغاز دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزشی شهرداری و وزارت آموزش و پرورش

آغاز دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزشی شهرداری و وزارت آموزش و پرورش
صبح امروز و با حضور دکتر غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک، خانم دکتر سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المیک، نسرین رضایی مدیر دوره و شرکت کنندگانی از شهرداری و وزارت آموزش و پرورش دوره مدیریت ورزشی "المپیک سولیداریتی" ویژه مدیران ورزشی این دو نهاد برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر غلامرضا نوروزی نایب رئیس کمیته ملی المپیک ضمن خوش آمدگویی به حاضرین به بیان توضیحاتی در خصوص اهمیت برگزاری این دوره پرداخت و ابراز داشت: شرکت کنندگان دوره امروز را مدیران تشکیل می‌دهند. نیاز است که مدیران ورزشی ما با جنبه های مختلف مدیریت آشنا شوند.
وی افزود: با عنایت به سرفصل دروس این دوره که کاملاً زیر نظر کمیته بین المللی المپیک تنظیم شده است، مدیر ورزشی از منظر این نهاد بین المللی (IOC) نباید تک محور باشد و باید بر تمامی جنبه های مختلف مدیریت مسلط باشد.
دکتر نوروزی در ادامه ضمن اشاره به اینکه در سال 1381 و در زمانی که رئیس هیأت پزشکی ورزشی استان مرکزی بوده این دوره را پشت سر گذاشته است خطاب به شرکت کنندگان گفت: دوره مدیریت ورزشی (المپیک سولیداریتی) دوره ای ارزشمند است که با حضور اساتید با تجربه و از بزرگان ورزش کشور که سالیان زیادی در رده بالای مدیریت ورزش حضور داشتند برگزار می شود.
وی در پایان به مباحث و سرفصل هایی که در این دوره ارائه خواهد شد اشاره کرد و اظهار داشت: در این دوره جنبه های مختلف مدیریت ورزشی از قبیل مدیریت منابع انسانی، فرهنگ و آموزش المپیک، ورزش و محیط زیست و همچنین مبارزه با دوپینگ آموزش داده خواهد شد که نیاز است مدیران در تمامی این زمینه ها اطلاعات کامل را داشته باشند.
شایان ذکر است در جریان برگزاری این مراسم افتتاحیه خانم دکتر سارا مهرانی مدیر واحد همبستگی المپیک کمیته ملی المپیک و خانم نسرین رضایی مدیر این دوره توضیحاتی را در رابطه با نحوه برگزاری دوره، نتایج و اثربخشی این دوره، هماهنگی های انجام گرفته با کمیته بین المللی المپیک و دو سازمان مذکور در برگزاری این دوره و.... به شرکت کنندگان ارائه نمودند و از حمایت های رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک در برگزاری این دوره قدردانی نمودند.
گفتنی است دوره مذکور طی روزهای 24 لغایت 27 تیرماه برگزار خواهد شد و در نهایت به شرکت کنندگانی که این دوره را با موفقیت سپری کنند گواهی پایان دوره ای به زبان انگلیسی و با امضاء توماس باخ رئیس کمیته بین المللی المپیک اعطاء خواهد شد.





۲۴ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۲۵
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید