چاپ مقاله تحقیقی از آکادمی ملی المپیک در خبرنامه بین المللی انجمن فارغ التحصیلان مموس

چاپ مقاله تحقیقی از آکادمی ملی المپیک در خبرنامه بین المللی انجمن فارغ التحصیلان مموس
مقاله ارسالی از سوی آکادمی ملی المپیک با عنوان اهمیت مطالعه در خصوص انتقال شغلی ورزشکاران برجسته ملی در خبرنامه بین المللی انجمن فارغ التحصیلان کمیته بین المللی المپیک (مموس) به چاپ رسید.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، این مقاله ماحصل تحقیق خانم دکتر ناهید کریمی معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک ایران و از فارغ التحصیلان دوره نوزدهم انجمن مذکور می باشد که در شماره اخیر این خبرنامه به چاپ رسیده است.
شایان ذکر است خانم دکتر کریمی طی مراحل پذیرش این انجمن در سال 2018 میلادی، یکی از داوطلبین سفیران دوره‌های مموس محسوب شدند تا در مواقع لزوم و اعلام نیاز با هماهنگی انجمن مذکور، ضمن ارائه آموزش های لازم به شرکت کنندگان جدید دوره‌ها کمک نماید.
گفتنی است پیش از این نامبرده در سال 2018 میلادی با پذیرش مقاله ای تحت عنوان قابلیت های تغییر سازمانی استراتژیک کمیته ملی المپیک ایران با تأکید بر دستور کار 2020 المپیک، توسط این انجمن به عنوان سخنران در کشور پرتغال (لیسبون) دعوت و مقاله خود را به صورت سخنرانی ارائه نمود.
همچنین در شهریورماه سال 1399، مقاله دیگری از خانم دکتر ناهید کریمی با عنوان "دوره‌های مموس به عنوان یک مدل منحصر به فرد آموزشی در جنبش المپیک" در خبرنامه مذکور به چاپ رسیده است.
انجمن فارغ‌التحصیلان دوره‌های کارشناسی ارشد اجرایی مدیریت سازمان‌های ورزشی المپیکی با عنوان مموس MEMOS- Executive Master in Sport Organisation Management)) زیر نظر کمیته بین المللی المپیک همواره تلاش می‌کند از تجربیات، دانش و ماحصل پایان نامه‌های فارغ‌التحصیلان این دوره‌ها از کشورهای مختلف برای افزایش اثر‌بخشی اهداف این دوره‌ها و همچنین راهنمایی و کمک بیشتر به شرکت کننده‌های جدید استفاده کند.
لذا این انجمن ضمن ارتباط مستمر با فارغ‌التحصیلان، همواره خواستار ارسال مقالات از ماحصل آموزش و نتایج این دوره در سازمان‌های المپیکی می باشد.
۱۹ تیر ۱۴۰۲ ۰۸:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید