برادران عالمیان تست آمادگی جسمانی دادند

برادران عالمیان تست آمادگی جسمانی دادند
نیما و نوشاد عالمیان دو عضو تیم ملی تنیس روی میز که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا کره جنوبی و بازی های آسیایی هانگ زو آماده می کنند، صبح امروز و زیر نظر جواد شفیعی مربی بدنساز این تیم تست آمادگی جسمانی دادند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، برادران عالمیان که به تازگی از مسابقات تنیس روی میز اسلوونی و کرواسی به ایران بازگشته اند، صبح امروز در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
این دو عضو تیم ملی تنیس روی میز که به همراه امیر حسین هدایی اعضای تیم ملی تنیس روی میز را تشکیل می دهند، به زودی تمرینات فردی خود را در شهر بابل آغاز خواهند کرد تا با مشخص شدن تاریخ آغاز و محل برگزاری اردوی تیم ملی تنیس روی میز، تمرینات فنی خود را زیر نظر جمیل لطف الله نسب سرمربی تیم ملی پیگیری کنند.
گفتنی است مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا طی روزهای 10 تا 19 شهریور و به میزبانی کره جنوبی و مسابقات تنیس روی میز بازی های آسیایی هانگژو از 30 شهریور تا 8 مهر انجام خواهد شد.
شایان ذکر است امیرحسین هدایی دیگر عضو تیم ملی تنیس روی میز هفته آینده و زیر نظر جواد شفیعی مربی بدنساز این تیم در آزمون های مذکور حضور پیدا خواهد کرد.
۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۴:۰۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید