آغاز دوره آموزشی مهارت‌های مشاوره مبتنی بر درمان‌شناختی رفتاری (CBT) در ورزش

آغاز دوره آموزشی مهارت‌های مشاوره مبتنی بر درمان‌شناختی رفتاری (CBT) در ورزش
صبح امروز و با حضور خانم دکتر اعظم نوفرستی، دکتر رضا امین زاده، دکتر صابر مهری و دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی (مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک)، دوره آموزشی مهارت‌های مشاوره مبتنی بر درمان‌شناختی رفتاری(CBT) در ورزش آغاز
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک پیش از آغاز رسمی این دوره، ضمن خوش آمدگویی به شرکت کنندگان گفت: با توجه به نیازسنجی انجام گرفته در خصوص اینکه برخی از مشاوران ما نیاز دارند که مهارت های خود را در ارائه مشاوره سودمند افزایش دهند و همچنین با عنایت به مصوبه یک سال پیش کمیسیون روانشناسی ورزشی کمیته ملی المپیک در خصوص برگزاری این دوره، تصمیم بر این گرفته شد تا دوره ای کاربردی با عنوان مهارت‌های مشاوره مبتنی بر درمان‌شناختی رفتاری(CBT)  در ورزش برگزار کنیم.
وی افزود: در همین راستا اواسط خرداماه و با اعلام فراخوانی از علاقمندانی که واجد شرایط حضور در این دوره بودند دعوت شد تا ضمن ثبت نام، در مصاحبه ورودی که 7 تیرماه و زیر نظر دکتر واعظ موسوی و دیگر کارشناسان مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک انجام گرفت حضور یابند. در ادامه و با قبولی 14 نفر از متقاضیان حضور در این دوره پنج روزه، دوره مذکور از صبح امروز آغاز و تا چهارشنبه 21 تیرماه پیگیری خواهد شد.
دکتر واعظ موسوی در ادامه و در رابطه با چرایی برگزاری این دوره اظهار داشت: گاهی اوقات ما شاهد این هستیم که در کارگاه هایی که در خصوص مبحث CBT برگزار می شود به جنبه هایی پرداخته می شود که خیلی به درد مشاوره ورزشی نمی خورد. لذا به این قضیه به صورت جدی فکر کردیم و آقای دکتر صابر مهری کسی بود که این اندیشه را تبدیل به عمل کرد و ما امروز به اینجا رسیدیم که این دوره را در فضایی ورزشی و با بهره گیری از بهترین، موثرترین و کارآمدترین اساتید در این حوزه که دارای تجربیات عملی خوبی هستند برگزار کنیم.
لازم به ذکر است اسامی مدرسین دوره مذکور که طی پنج روز (40 ساعت آموزشی) پیگیری می شود عبارتند از: دکتر سید محمد کاظم واعظ موسوی، دکتر صابر مهری، دکتر حمید یعقوبی، دکتر علی ارجمندنیا، دکتر اعظم نوفرستی، دکتر محسن پروازی، دکتر مجتبی تاج محمدی و دکتر محمد خزایی.
۱۷ تیر ۱۴۰۲ ۱۳:۵۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید