سجاد انوشیروانی: از مسئولان خواستیم تا در آکادمی ملی المپیک جای ثابت داشته باشیم

سجاد انوشیروانی: از مسئولان خواستیم تا در آکادمی ملی المپیک جای ثابت داشته باشیم
در جریان برگزاری اردوهای آماده سازی تیم ملی وزنه برداری در آکادمی ملی المپیک، دومین رکوردگیری از اردونشینان این تیم با هدف حضور در مسابقات جهانی در حضور مسئولین کمیته و آکادمی ملی المپیک و همچنین مسئولین فدراسیون و کادرفنی تیم ملی وزنه برداری انجام شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم ملی وزنه برداری آقایان در بخش بزرگسالان که چند ماهی است تمرینات خود را برای حضور در رویدادهای پیش رو در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند، عصر روز گذشته برای دومین بار و به منظور حضور در مسابقات جهانی عربستان که یکی از رویدادهای اصلی کسب سهمیه المپیک پاریس می باشد در رکوردگیری که زیر نظر کادرفنی انجام گرفت حضور پیدا کردند.
انوشیروانی رئیس فدراسیون وزنه برداری در جریان برگزاری این رکوردگیری اظهار داشت: اردوهای تیم را از ۱۶ تیر به شهر بابلسر منتقل می کنیم و در ادامه اردوی نهایی تیم به آکادمی ملی المپیک بازخواهد گشت.
وی با بیان اینکه از مسئولان خواستیم تا در آکادمی ملی المپیک جای ثابت داشته باشیم گفت: درخواست ما این بود سالنی که در آکادمی ملی المپیک و برای تمرینات آماده سازی وزنه برداران اختصاص داده شده است را به کمپ تیم ملی بزرگسالان تبدیل کنیم. وزنه‌برداری که در رویدادهای مهم المپیک و بازی‌های آسیایی افتخارات زیادی کسب کرده باید در آکادمی ملی المپیک جایی ثابت داشته باشد.
گفتنی است دکتر سیدمناف هاشمی دبیرکل کمیته ملی المپیک، دکتر سید نصراله سجادی مشاور رییس کمیته ملی المپیک، دکتر فرهاد صدر سرپرست آکادمی ملی المپیک، محسن بیرانوند سرپرست مرکز نظارت بر تیم‌های ملی، خانم مریم بخشی معاونت اجرایی آکادمی ملی المپیک، سجاد انوشیروانی رئیس و بهداد سلیمی نایب رئیس فدراسیون وزنه برداری از حاضرین در این رکوردگیری بودند.
۶ تیر ۱۴۰۲ ۱۱:۲۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید