جهت حضور قدرتمند درمسابقات بین المللی : تست ملی پوشان بانوان اسکیت باز و نوجوانان تکواندو / اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک

جهت حضور قدرتمند درمسابقات بین المللی :    تست ملی پوشان بانوان اسکیت باز و نوجوانان تکواندو   /  اردوی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک
اردوی بانوان جوان تیم ملی تنیس روی میز آغاز شد و بانوان ملی پوش اسکیت و تکواندو که خود را برای حضور در میادین بین المللی آماده می کنند، صبح امروز 19 مرداد ماه زیر نظر کارشناسان مرکز سنجش تست دادند.

- 3 تن از ملی پوشان تنیس روی میز بانوان در رده سنی جوانان خود را برای مسابقات آسیایی آماده می کنند. گفتنی است که اردوی تیم ملی تنیس روی میز از تاریخ 17  لغایت 22 مرداد در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می گردد. لازم به ذکر است تیم ملی جوانان تنیس روی میز برای اولین بار در مسابقات مذکورکه از تاریخ 17 شهریور در کشور ژاپن آغاز می گردد شرکت خواهد کرد.

-  11 نفر از اعضای تیم ملی اسکیت بانوان برای حضور قدرتمند در مسابقات جهانی تست آمادگی جسمانی دادند که تعداد 6 نفر از این افراد با توجه به کسب بالاترین امتیاز در تست های انجام شده راهی مسابقات مذکور می شوند. گفتنی است که این مسابقات از اواخر شهریور ماه در کشور چین برگزار خواهد شد.

-  7 نفر از بانوان تکواندوکار نوجوان برای حضور موفق در مسابقات اوپن کره جنوبی که از تاریخ 27 مرداد برگزار می شود، امروز تست آمادگی جسمانی دادند . شایان ذکر است که پیش از این 5 نفر از اعضای این تیم راهی مسابقات مذکور شده اند. گفتنی است تکواندکاران نوجوان در مسابقات قهرمانی آسیا که از تاریخ 1 لغایت 3 مهرماه در جزیره کیش برگزار خواهد شد شرکت خواهند کرد.

۲۴ اَمرداد ۱۳۸۸ ۰۹:۰۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید