بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از طرح امیدهای المپیک وزنه برداری

بازدید دبیر کل کمیته ملی المپیک از طرح امیدهای المپیک وزنه برداری
دبیر کل کمیته ملی المپیک بعد از ظهر امروز 6 مردادماه از کلاس نونهالان و نوجوانان مستعد وزنه برداری در طرح تربیت امیدهای المپیک 2012 و 2016 بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون وزنه برداری در این دیدار کوتاه ضمن بیان این مطلب که قهرمانی با تمرینات سخت و منظم بدست می آید گفت:  رسیدن به قهرمانی مشکل نیست اما با تمرینات منظم، برنامه ریزی و ممارست بدست می آید.
وی در ادامه افزود: اما آنچه که بیش از همه اینها حایز اهمیت است سلامت رشته های قهرمانی است. 
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: متاسفانه مشکلی در ورزش قهرمانی بوجود آمده و آن این است که سلامت رشته های قهرمانی به خطر افتاده است به همین دلیل باید بسیار مراقب بود که آلوده نشد. 
افشارزاده گفت: حرکات در این رشته بسیار ظریف، زیباو بسیار با تکنیک است و اگر ورزشکار کوچکترین اشتباهی نکند دچار مشکل خواهد شد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک خاطر نشان کرد: این کلاسها در نوع خود کم نظیر است و این تعطیلات زمان بسیار مناسبی برای تمرینات شماست تا زیر نظر مربیان خود پیشرفت کنید تا در آینده در تیم های ملی جای داشته باشید و امیدوارم شما بتوانید جایگزین های خوبی برای قهرمانان پیشین ما شوید.
شایان ذکر است 45 وزنه بردار مستعد ‪ 10 تا ‪ ۱۴‬سال از استانهای خراسان شمالی، اصفهان، گلستان، چهارمحال بختیاری، تهران، قم، زنجان، خراسان رضوی، کرج، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی  طی روزهای 4 الی 6 مردادماه  با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک در دوره امیدهای المپیک2012 و 2016  تحت تعلیم قرار گرفتند.

 

۶ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۵۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید