سی و دومین دوره امیدهای المپیک وزنه برداری آغاز شد / نونهالان و نوجوانان 11 استان آموزش می بینند

سی و دومین دوره امیدهای المپیک وزنه برداری آغاز شد   /  نونهالان و نوجوانان 11 استان آموزش می بینند
نونهالان و نوجوانان مستعد وزنه برداری 11 استان کشور در طرح تربیت امیدهای المپیک 2012 و 2016 شرکت می کنند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، 45 وزنه بردار مستعد ‪ 10 تا ‪ ۱۴‬سال از استانهای خراسان شمالی، اصفهان، گلستان، چهارمحال بختیاری، تهران، قم، زنجان، خراسان رضوی، کرج، کهکیلویه و بویراحمد و خراسان جنوبی  طی روزهای 4 الی 6 مردادماه  با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک به عنوان امیدهای آینده المپیک تحت تعلیم قرار می گیرند.
در این طرح که از سوی فدراسیون وزنه برداری و با همکاری آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برگزار می شود وزنه برداران این یازده استان از صبح روز یکشنبه زیر نظر مهندس هاشمی طباء ،دکتر مصطفی حکمت پور،  داوود ملکی، دکتر قریشی و دکتر غزالیان با تاریخچه المپیک ، اصول صحیح تمرین و انجام حرکات یکضرب و دوضرب آشنا میشوند.
گفتنی است در این طرح از هر استان دو مربی وزنه بردار نیز در کلاسهای آموزشی شرکت کرده و با مباحثی چون فیزیولوژی ورزشی، آناتومی ، تغذیه ، آنالیز و حرکات یک ضرب و دوضرب و بیومکانیک آشنا می شوند.
انجام تست های سنجش و معاینات پزشکی و همچنین شرکت در کلاس های آشنایی تغذیه ، روش تمرین و تکنیک های وزنه برداری از جمله برنامه های این دوره ویژه وزنه برداران نوجوان می باشد. 
این دوره با هدف پرورش استعدادهای ورزشی، پشتوانه‌سازی و تربیت وزنه برداران نوجوان و نونهال کشور جهت حضوری موفق در بازیهای المپیک ۲۰۱۲ ‬و ۲۰۱۶‬ طراحی شده است. 
مراسم افتتاحیه این دوره با حضور بهرام افشارزاده دبیر کل کمیته ملی المپیک و رییس فدراسیون وزنه برداری و مهندس هاشمی طباء روز یکشنبه 4 مردادماه  ساعت 9 صبح برگزار می شود.
۳ اَمرداد ۱۳۸۸ ۱۱:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید