پیگیری تمرینات شمشیربازان سابریست در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات شمشیربازان سابریست در آکادمی ملی المپیک
اردوی آماده سازی و شبانه روزی تیم ملی شمشیربازی بزرگسالان در اسلحه سابر (اعزامی به مسابقات قهرمانی آسیا) در آکادمی ملی المپیک در حال پیگیری است.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اعضای تیم سابر که اردیبهشت ماه در نخستین مسابقات کسب سهمیه المپیک که به میزبانی مادرید برگزار شد موفق به کسب نشان برنز این رقابت ها شده بودند، خود را برای حضوری موفق در مسابقات قهرمانی آسیا (دومین رویداد کسب سهمیه المپیک) آماده می کنند.
محمد فتوحی، فرزاد باهر، محمد رهبری و علی پاکدامن چهار ورزشکار اعزامی به این مسابقات را تشکیل می‌دهند که در کنار نیما زاهدی و نیما آقایی دیگر اعضای تیم ملی سابر، تمرینات آماده سازی خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.
این مرحله از اردوهای سابریست ها در دو بخش فنی و بدنسازی تا روز اعزام به مسابقات قهرمانی آسیا در مجموعه آکادمی ملی المپیک و زیر نظر امین قربانی سرمربی، مصطفی عطایی بدنساز و احمد عظیمی گروسی دیگر عضو کادرفنی پیگیری خواهد شد.
شایان ذکر است طبق برنامه ریزی های انجام گرفته، اعضای تیم سابر تا بازی های المپیک در 8 رویداد کسب سهمیه شرکت خواهند کرد تا در نهایت ضمن بالا بردن رنکینگ المپیکی خود، جواز حضور در بازی های المپیک پاریس را کسب کنند.
مسابقات شمشیربازی قهرمانی آسیا طی روزهای 24 تا 30 خرداد در کشور چین برگزار خواهد شد و ملی پوشان سابریست یک ماه پس از پایان این رویداد مهم (از 30 تیرماه سال جاری) مسابقات جهانی ایتالیا را پیش رو خواهند داشت.
۲۰ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۰۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید