معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک سخنران کلیدی دوره بین المللی آموزش در ورزش کشور چین تایپه

معاونت آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک سخنران کلیدی دوره بین المللی آموزش در ورزش  کشور چین تایپه
کمیته ملی المپیک چین تایپه طی دعوتنامه رسمی با امضاء دبیر کل کمیته المپیک چین تایپه (خانم Lisa Shiao-Tzuhsu) از خانم دکتر ناهید کریمی، معاون آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک به عنوان سخنران کلیدی آنلاین در دوره بین المللی آموزش در ورزش دعوت نمود.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک معاون آموزش و پژوهش آکادمی  در این دوره که با هدف ارتقاء و هم افزایی دانش مخاطبان خود در زمینه های مختلف ورزشی برگزار شد در خصوص برابری جنیسیتی در ورزش و  موارد مرتبط با آن و با حضور 100 نفر از شرکت کننده بصورت حضوری و غیر حضوری از میان مدیران ورزشی، دانشجویان تربیت بدنی چین تایپه و کشورهای مدعو برگزار شد.

دکتر کریمی طی سخنرانی خود، موضوع را با اشاره به رویکرد دستور کار 2020+5 کمیته بین المللی المپیک در خصوص اهمیت تغییر در شرایط کنونی جهان و جوامع و نیز اهمیت توجه به موضوع برابری جنسیتی آغاز و در ادامه به یافته های تجربی و علمی مختلفی در این خصوص و نیز نیاز رشد اجتماعی زنان به خصوص در ورزش اشاره نمود. در پایان گزارش جامعی از فعالیت و توجه کمیته و آکادمی المپیک ایران به موضوع زنان در ورزش و نیز فعالیت های اثر بخش کمیسیون زنان در کمیته المپیک ایران ارائه نمود.

پس از سخنرانی مذکور تعدادی از شرکت کننده ها سوالاتی در خصوص چگونگی استفاده از حجاب توسط ورزشکاران ایرانی در رقابت های بین المللی ، تفاوت جوایز قهرمانان زنان با مرد درایران، برنامه های آینده کمیته و آکادمی المپیک ایران برای توسعه ورزش زنان و رویکرد مدیریت ورزش در ایران با موضوع تغییر جنسیت در ورزش مطرح و خانم دکتر کریمی پاسخ های مناسب و مقتضی را ارائه دادند.

 

۱۳ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۰۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید