پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس جوانان در آکادمی ملی المپیک

پیگیری تمرینات تیم ملی بوکس جوانان در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی بوکس جوانان تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک پیگیری کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مسابقات بوکس قهرمانی کشور در رده سنی جوانان به منظور انتخاب نفرات برتر برای حضور در اردوهای آماده سازی این تیم به مدت 5 روز و به میزبانی لرستان برگزار شد که در نهایت 22 بوکسور از سوی کادرفنی تیم ملی بوکس جوانان برای حضور در اولین مرحله از اردوهای آماده سازی این تیم دعوت شدند.
دعوت شدگان به این اردو که تمرینات خود را از روز سه شنبه 2 خرداد آغاز کردند، روز گذشته در مسابقات انتخابی و درون اردویی که زیر نظر کادرفنی این تیم برگزار شد شرکت کردند که در نهایت 15 بوکسور جواز حضور در ادامه اردوهای آماده سازی این تیم را کسب کردند.
اسامی حاضرین در این مرحله از اردوهای تیم ملی بوکس جوانان که تا روز 15 خردادماه ادامه خواهد داشت عبارت است از:  
امیراسماعیلی وندانی، پوریا خدادادی، مهدی شعبان، محمدعرشیا امیدی‌فر، ابوالفضل شعبان، سیدعلی اکبر میراحمدی، مهدی کاظمی، رضا فضلی، امیررضا ملک‌خطایی، علی علی اکبری، پوریا اسماعیلی، علی سبزه‌وند، سام استکی، حامد امیرزاده و محمدجواد عزیزنژاد.
شایان ذکر است ترکیب اصلی و تعداد نفرات اعزامی تیم ملی بوکس جوانان به مسابقات قهرمانی آسیا پس از برگزاری آخرین دور از مسابقات انتخابی این تیم که سه شنبه 9 خرداد برگزار می شود مشخص خواهد شد که بین 8 تا 13 نفر خواهند بود.
گفتنی است رضا مهدی‌پور به عنوان سرمربی به همراه مرتضی سپهوندی، ایمان طیبی، مرتضی خفائی، محمد مهدی پور و مهدی طلوتی دیگر اعضای کادرفنی این تیم در اردوی مذکور را تشکیل می دهند.
مسابقات بوکس قهرمانی آسیا در رده سنی جوانان طی روزهای 23 تیرماه لغایت 8 مردادماه سال‌جاری و به میزبانی "آستانه" قزاقستان برگزار خواهد شد.

۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید