اعضای تیم ملی تیروکمان آقایان و بانوان تست آمادگی جسمانی دادند

اعضای تیم ملی تیروکمان آقایان و بانوان تست آمادگی جسمانی دادند
ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم های ملی تیروکمان آقایان و بانوان در دو ماده ریکرو و کامپوند در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اعضای این تیم ها که اردوهای آماده سازی خود را به منظور حضور در بازی های آسیایی هانگژو و کاپ آسیا به صورت پیوسته در سایت تیراندازی با کمان مجموعه ورزشی آزادی پیگیری می کنند، طی دیروز (آقایان) و صبح امروز (بانوان) در آزمون های آمادگی جسمانی حضور پیدا کردند.
محمدصالح پالیزبان، آرمین پاکزاد، محمد معدندار و میلاد رشیدی در کامپوند و رضا شعبانی، محمد گلشنی، نیما نادری، صادق اشرفی و فائز محمدی اردونشینان تیم ریکرو آقایان هستند که در آزمون های مذکور شرکت کردند.
همچنین در کامپوند بانوان هانیه اسلامی، پریسا سپاهانی، گیسا بایبوردی و بیتا عاشق زاده و در ریکرو بانوان مبینا فلاح، مهتا عبداللهی، یسنا پورماهانی، رویا نوریان و حوریه حاجی حسینی، حاضرین در آزمون های مذکور را تشکیل دادند.

تیروکمان

شایان ذکر است اعضای این دو تیم که هفته گذشته از مسابقات جام جهانی شانگهای چین بازگشته اند، طی روزهای 14 تا 23 خرداد و به منظور حضور در مسابقات کاپ آسیا به کشور سنگاپور اعزام خواهند شد.
گفتنی است سرمربیگری هر دو تیم کامپوند و ریکرو در دو بخش آقایان و بانوان بر عهده هونگ سونگ چیل سرمربی اهل کره جنوبی است که به همراه مهسا بدخشان و مجید قیدی (به عنوان مربی) هدایت این تیم ها را در اردوهای آماده سازی بر عهده دارند.

۷ خرداد ۱۴۰۲ ۱۳:۱۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید