اعضای تیم ملی والیبال ساحلی تست دادند

اعضای تیم ملی والیبال ساحلی تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی در رده سنی زیر 21 سال در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا که جنبه انتخابی مسابقات این رشته ورزشی را نیز دارد از شهریور ماه سال گذشته و با حضور 13 والیبالیست منتخب کادرفنی آغاز شده است.
 صبح امروز دعوت شدگان به سومین مرحله از اردوهای این تیم که از 30 اردیبهشت ماه و به میزبانی فدراسیون والیبال (مجموعه ورزشی آزادی) آغاز شده است در آزمون های مذکور حضور پیدا کردند.
علی قربان پسندی، حبیب ناصری، مهدی رضایی، میلاد رضایی، وهاب پوری، مهدی علیزاده، یاسین فرخی، نیما راهجردیان و امیر رضا زمانی اردونشینان ساحلی باز در این مرحله از اردوها را تشکیل می دهند که تا 11 خردادماه ادامه خواهد داشت.
گفتنی است پرویر فرخی به عنوان سرمربی و عزیز امانیان و روح الله صالحی نژاد مربیان تیم به همراه دکتر کامران ذوقی به عنوان سرپرست اعضای کادرفنی و سرپرستی تیم ملی والیبال ساحلی زیر 21 سال را تشکیل می دهند.
مسابقات والیبال ساحلی قهرمانی آسیا در رده سنی زیر 21 سال از 20 تیرماه و به میزبانی تایلند آغاز خواهد شد که تیم ایران با 4 ورزشکار (در قالب دو تیم) به این مسابقات که چهار تیم برتر آن جواز حضور در مسابقات جهانی را کسب خواهند کرد اعزام می شوند.
شایان ذکر است کادرفنی این تیم به منظور آینده نگری در این رشته ورزشی، اردیبهشت ماه و ضمن اعلام فراخوانی به هیأت های استانی که به معرفی 49 والیبالیست انجامید، پس از برگزاری اردویی انتخابی 6 ورزشکار برتر با قد بالای 2 متر را گزینش کردند که این نفرات نیز در اردویی جداگانه و زیر نظر کادرفنی تیم ملی تمرینات خود را پیگیری می کنند.

۲ خرداد ۱۴۰۲ ۱۴:۲۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید