ملی پوشان فوتسال کم توان ذهنی در آکادمی اردو زدند / سرمربی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی: هدف ما قهرمانی در دومین دوره مسابقه کشورهای اسلامی است

ملی پوشان فوتسال کم توان ذهنی در آکادمی اردو زدند /   سرمربی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی:  هدف ما قهرمانی در دومین دوره مسابقه کشورهای اسلامی است
دومین اردوی تیم ملی فوتسال کم توانان ذهنی از 28 اردیبهشت ماه به مدت 10 روز در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک برپا شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، دکتر کریم حاج حسینی سرمربی این تیم در خصوص هدف از برگزاری این اردوی تدارکاتی گفت: 21 نفر از ملی پوشان این تیم که همگی از بهترینهای ایران در مسابقات قهرمانی کشور هستند به این اردو دعوت شده اند.
وی ادامه داد: این اردو به منظور کسب آمادگی هرچه بیشتر جهت حضور در دومین دوره مسابقات کشورهای اسلامی برپا شده است. این تیم در اولین دوره این رقابتها به مقام نایب قهرماتی دست یافت و ما امیدواریم با برنامه ریزی ها و تمرینات منظمی که انجام خواهیم داد بتوانیم در این دوره به مقام قهرمانی دست یابیم .
دکتر حاج حسینی در خصوص وضعیت آمادگی تیم گفت: ما هر روز صبح و بعد ازظهر به صورت منظم و با استفاده از آخرین روش ها و متدهای علمی روز دنیا، تمرینات آمادگی جسمانی ومسائل تکنیکی و تاکتیکی تیم را دنبال می کنیم وتا الان این تیم از50 تا 70 درصد آمادگی برخورداراست.
وی در ادامه به حضوردر مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک اشاره کرد و گفت: پس از اتمام سومین اردو که از یکم تا دهم تیرماه برگزار خواهد شد و انجام گزینش نهایی در انتخاب ملی پوشان این تیم تیرماه در مسابقات کسب سهمیه پارالمپیک 2012 لندن که در کشور چک برگزار خواهد شد شرکت می کند.
وی در پایان این گفتگو ضمن مثبت ارزیابی کردن امکانات آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک خواستار توجه ویژه  مسئولین به ورزشکاران کم توان ذهنی و رسیدگی بیشتر به آنان شد.
۳۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۴۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید