اردونشینان تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختران تست دادند

اردونشینان تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختران تست دادند
در پایان چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی والیبال دختران زیر 16 سال، اعضای این تیم در آزمون های ترکیبات بدنی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، چهارمین مرحله از اردوهای آماده سازی اردوی تیم ملی والیبال زیر 16 سال دختر ایران از روز شنبه 16 اردیبهشت در کمپ تیم‌های ملی زنان فدراسیون والیبال در مجموعه ورزشی آزادی تهران آغاز شد و در ادامه (22 اردیبهشت) اعضای این تیم راهی جزیره خارک شدند تا تمرینات خود را (به مدت یک هفته) در این جزیره پیگیری کنند.
صبح امروز اعضای این تیم در پایان اردوی مذکور در آزمون ترکیبات بدنی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
لازم به ذکر است طبق برنامه ریزی های انجام گرفته اعضای این تیم خردادماه و برای آماده‌سازی بهتر، اردوی برون مرزی را در کشور تایلند پیش رو دارند.
فاطمه شعبان خمسه به عنوان سرمربی، افسانه شکوهی‌فر (سرپرست)، بهاره نیازی و مهدیه خواجه کلایی (مربیان)، فاطمه ایدلخانی و اکرم داودی (مربیان اردوی چهارم)، فهیمه مهلوجی (بدنساز) و اکرم حبیب‌لو (فیزیوتراپ) اعضای کادر فنی این تیم در چهارمین مرحله از اردوها را بر عهده دارند.
نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر 16 سال دختر آسیا، طی روزهای 10 تا 17 تیرماه سال جاری و به میزبانی چین برگزار خواهد شد.

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۳۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید