اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی و آمادگی ذهنی آکادمی ملی المپیک

اردونشینان تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی و آمادگی ذهنی آکادمی ملی المپیک
صبح امروز 7 ورزشکار حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی تنیس روی میز بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی و تست آمادگی ذهنی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، مسابقات انتخابی تیم ملی تنیس روی میز بانوان طی روزهای 14 و 15 اردیبهشت و با حضور 8 پینگ پنگ باز برتر رنکینگ کشوری و 4 ورزشکار برتر رنکینگ جهانی (بین ورزشکاران ایرانی) این رشته ورزشی برگزار شد.
در پایان این مسابقات که در تهران و به میزبانی آکادمی امیر احتشام زاده برگزار شد، شیما صفایی با 21 امتیاز، ندا شهسواری و فاطمه یاری با 20 امتیاز و مهشید اشتری با کسب 19 امتیاز به عنوان نفرات برتر انتخاب شدند.
صبح امروز این نفرات به همراه صبا سفری، الینا رحیمی و ستایش ایلوخانی از دیگر اعضای تیم ملی تنیس روی میز بانوان در حضور حمیده ایرانمنش سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و تست آمادگی ذهنی مرکز روانشناسی ورزشی این آکادمی حضور پیدا کردند.
گفتنی است اعضای این تیم پس از برگزاری آزمون‌های مذکور به شهر بابل عزیمت خواهند نمود تا تمرینات آماده‌سازی خود را جهت حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی‌های آسیایی تا 4 خرداد در این شهر پیگیری کنند.
لازم به ذکر است 4 ورزشکار برتر مسابقات انتخابی در مسابقات تنیس روی میز قهرمانی آسیا که طی روزهای 12 تا 19 شهریورماه سال جاری در کشور کره جنوبی برگزار خواهد شد اعزام می شوند.
همچنین به گفته ایرانمنش سرمربی تیم ملی تنیس روی میز تا این لحظه و با هماهنگی های انجام گرفته، اعزام یک ورزشکار خانم از این رشته ورزشی به بازی های آسیایی هانگژو قطعی است.
۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۳:۲۳
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید