اعضای تیم ملی جوجیتسو تست دادند

اعضای تیم ملی جوجیتسو تست دادند
صبح امروز دعوت شدگان به تیم ملی جوجیتسو در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سید امیر خوشبین مدیر فنی تیم ملی جوجیتسو (استایل برزیلی) در خصوص این آزمون و اردوهای آماده سازی تیم گفت: پس از برگزاری مسابقات سراسری جوجیتسو که سال گذشته و با حضور 300 نفر از مدعیان پوشیدن پیراهن تیم ملی انجام گرفت، برترین های این رشته ورزشی در مسابقات انتخابی که با هدف حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و بازی های آسیایی زیر نظر کمیته فنی انجمن جوجیتسو برگزار شد شرکت کردند.
وی افزود: نفرات برتر این رقابت های انتخابی به مسابقات قهرمانی آسیا که اوایل اسفندماه سال گذشته به میزبانی تایلند برگزار شد اعزام شدند که حاصل کار تیم ملی جوجیتسو برزیلی ایران در این رقابت ها، 1 طلا، 1 نقره و 3 برنز بود.
مدیر فنی تیم ملی جوجیتسو برزیلی در رابطه با مسابقات پیش روی این تیم اظهار داشت: این تیم علاوه بر بازی های آسیایی هانگ ژو، در مسابقات جهانی مغولستان و بازی های داخل سالن تایلند حضور خواهد یافت.
خوشبین ضمن اشاره به جلسه مسئولان با ستاد عالی بازی های آسیایی گفت: در پایان این جلسه مقرر شده  است تیم آقایان در دو وزن 62- و 85- به بازی های آسیایی اعزام شوند.
شایان ذکر است علی اکبرپور به همراه مهران ستار دو عضو تیم ملی جوجیتسو برزیلی در حضور رضا رودکی مدیر تیم های ملی در آزمون های صبح امروز مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی حضور پیدا کردند.
گفتنی است علاوه بر خوشبین، محمدحسن مجلسی دبیر انجمن جوجیتسو و جواد شفیعی به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را در اردوهای آماده سازی بر عهده دارند.  

۲۵ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۲۴
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید