اعضای تیم ملی تنیس در آزمون تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی

اعضای تیم ملی تنیس در آزمون تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی
صبح امروز اردونشینان تیم ملی تنیس بزرگسالان در حضور محمدرضا توکلی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، توکلی در خصوص این آزمون گفت: حمید نداف، علی یزدانی و سامیار الیاسی سه عضو تیم ملی تنیس در غیاب سینا مقیمی دیگر ملی پوش این رشته ورزشی که به دلیل حضور در مسابقات فیوچرز آفریقا در ایران حضور ندارد در آزمون های مذکور حضور یافتند.
توکلی افزود: پس از پایان مسابقات تنیس جایزه بزرگ انقلاب، چهار بازیکن برتر این رقابت ها از سوی کادرفنی به اردو اضافه خواهند شد تا تمرینات این تیم با 8 تنیسور در مجموعه ورزشی انقلاب و به منظور حضوری موفق در دیویس کاپ سریلانکا پیگیری شود.
سرمربی تیم ملی تنیس در ادامه ابراز داشت: در تاریخ 28 اردیبهشت ماه اعزام شدن یا نشدن تیم ملی تنیس به بازی های آسیایی هانگژو به طور رسمی اعلام خواهد شد که در صورت موافقت با این اعزام، برنامه ریزی های لازم جهت برگزاری اردوهای آماده سازی برای حضوری قدرتمند در این رویداد مهم بین المللی از سوی کادرفنی انجام خواهد گرفت.
محرم خدایی، امید سوری و مهدی بهزادپور به عنوان مربی و فردین یزدان‌یار به عنوان مربی بدنساز دیگر اعضای کادرفنی تیم ملی تنیس در اردوهای آماده سازی را تشکیل می دهند.
شایان ذکر است مسابقات تنیس دیویس کاپ سریلانکا از 3 مردادماه 1402 آغاز خواهد شد.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید