آخرین نشست از دوره مدیریت و رهبری در ورزش زنان (جانشین پروری) برگزار شد

آخرین نشست از دوره مدیریت و رهبری در ورزش زنان (جانشین پروری) برگزار شد
صبح امروز و با حضور دکتر مهین فرهادی زاد نایب رئیس کمیته ملی المپیک و رئیس کمیسیون زنان و ورزش، دکتر سارا مهرانی مدیر واحد المپیک سولیداریتی کمیته ملی المپیک و همچنین مدرسین و شرکت کنندگان، هفتمین نشست از دوره مدیریت و رهبری در ورزش زنان (جانشین پروری) در سالن استاد فارسی آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش  روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، خانم کارولین هسه مدرس کمیته بین المللی المپیک (IOC) در هفتمین و آخرین نشست این دوره به صورت غیرحضوری و از کشور سوئیس مباحثی را در خصوص انتقال شغلی ورزشکاران به شرکت کنندگان دوره ارائه کرد.
همچنین دکتر سید محمدکاظم واعظ موسوی رئیس کمیسیون روانشناسی ورزشی کمیته و مدیر مرکز روانشناسی ورزشی آکادمی ملی المپیک به عنوان دیگر سخنران این نشست به بیان موضوعاتی در رابطه با مهارت های روانی رهبران در ورزش پرداخت.
لازم به ذکر است دوره آموزشی رهبری و مدیریت در ورزش زنان (جانشین پروری)، از 11 دی ماه سال گذشته آغاز و طی روزهای 25 دی، 9 بهمن، 7 و 21 اسفند و در سال جدید در روزهای 10 و 24 اردیبهشت ماه طی هفت نشست پیگیری شد.
گفتنی است نواب رئیس و دیگر مسئولین خانم فدراسیون‌های ورزشی، نخبگان ورزشی، اساتید دانشگاهی و مدیران خانم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک شرکت کنندگان این دوره آموزشی را تشکیل دادند.
۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ ۱۴:۰۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید