بانوان تکواندوکار تست دادند

بانوان تکواندوکار تست دادند
صبح امروز ورزشکاران حاضر در اردوی آماده سازی تیم ملی تکواندو بانوان در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از پایان رقابت های انتخابی تیم ملی تکواندو بانوان که یکشنبه 27 فروردین ماه با حضور 13 تکواندوکار، در اوزان 49- ، 57- ، 62- ، 73- و 73+ کیلوگرم و به میزبانی خانه تکواندو برگزار شد، در نهایت اسامی 7 تکواندوکار برتر توسط کادرفنی این تیم برای حضور در ادامه اردوهای آماده سازی اعلام شد.
غزل سلطانی ، تینا مدانلو، زهرا پوراسماعیل ، زینب اسماعیلی و نرگس میرنوراللهی پنج هوگوپوش برتر این مسابقات انتخابی به همراه سعیده نصیری (46- کیلوگرم) و ناهید کیانی (53- کیلوگرم) که پیش از این به ترکیب نهایی راه یافته بودند حاضرین در اردوی مذکور را تشکیل می دهند که صبح امروز به همراه سایر اعضای تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
شایان ذکر است به زودی و در روزهای آتی، ترکیب اصلی و اعزامی به رقابتهای جهانی از سوی کادرفنی تیم ملی تکواندو بانوان معرفی خواهند شد.
گفتنی است مینو مداح به عنوان سرمربی و مهروز ساعی و فاطمه نعمتی به عنوان مربی هدایت این تیم در اردوی مذکور را بر عهده دارند.
بیست و ششمین دوره رقابت های تکواندو قهرمانی جهان طی روزهای 8 تا 14 خرداد ماه سال جاری و به میزبانی شهر باکو برگزار خواهد شد.


۳۰ فروردین ۱۴۰۲ ۱۳:۴۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید