دوره آموزشی آشنایی با قوانین داوری جوجیتسو برگزار شد

دوره آموزشی آشنایی با قوانین داوری جوجیتسو برگزار شد
با حضور الکساندر ناسیمنتو رئیس کمیته داوران فدراسیون جهانی جوجیتسو (مدرس بین المللی) دوره دو روزه آشنایی با قوانین داوری جوجیتسو در آکادمی ملی المپیک برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، سید امیر خوشبین نایب رئیس انجمن جوجیتسو ایران در این خصوص گفت: 50 شرکت کننده این دوره که متشکل از ورزشکاران و مربیان فعال این رشته ورزشی از سراسر کشور بودند، طی دو روز و در دو بخش تئوری و عملی با آخرین و به روز ترین قوانین داوری جوجیتسو برزیلی آشنا شدند.
خوشبین که علاوه بر نایب رئیسی این انجمن، عضو هیأت رئیسه اتحادیه آسیایی و عضو کمیته فنی انجمن جوجیتسو نیز می باشد در ادامه و در خصوص استاد بین المللی این دوره اظهار داشت: انجام هماهنگی های لازم برای حضور این مدرس مجرب برزیلی در ایران با دشواری های زیادی همراه بود که با تلاش های شبانه‌روزی همکاران بنده در انجمن جوجیتسو و حمایت های محمد حسن رستمیان رئیس این انجمن، الکساندر ناسیمنتو که مسئول برگزاری مسابقات جوجیتسو در بازی های آسیایی هانگ ژو نیز می باشد برای تدریس این دوره به ایران آمد.
شایان ذکر است نخستین روز از دوره مذکور به دروس تئوری اختصاص داشت و شرکت کنندگان این دوره یکشنبه 21 اسفندماه در کارگاهی عملی با آخرین قوانین جوجیتسو آشنا شدند.
گفتنی است الکساندر ناسیمنتو در جریان این دوره، از مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و سالن تمرینات عملکردی (فانکشنال) آکادمی ملی المپیک بازدید کرد.
۲۲ اسفند ۱۴۰۱ ۱۲:۲۶
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید