حضور دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی قم در آکادمی ملی المپیک

حضور دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی قم در آکادمی ملی المپیک
دانش آموزان مقطع هنرستان تربیت بدنی پسرانه استان قم ضمن حضور در آکادمی ملی المپیک از مراکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و پزشکی ورزشی بازدید کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، تبیین و ترویج اصول بنیادین المپیزم و آشنا کردن جامعه با آرمانها و اهداف جنبش المپیک، یکی از مهمترین اهداف و مأموریت های آکادمی می‌باشد که همواره مورد تأکید کمیته بین المللی المپیک (IOC) و آکادمی بین المللی المپیک (IOA) قرار گرفته است.
به همین منظور آکادمی ملی المپیک علاوه بر ارائه خدمات علمی و کاربردی به جامعه هدف (ورزشکاران، مربیان و مدیران ورزشی)، همواره میزبان دانش آموزان و دانشجویان مقاطع مختلف می باشد.
در همین راستا، دانش آموزان مقطع هنرستان تربیت بدنی پسرانه استان قم روز گذشته و در قالب گروهی 40 نفره ضمن فراگیری اطلاعات و مطالبی در زمینه جنبش المپیک، از مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی و همچنین مرکز پزشکی ورزشی آکادمی ملی المپیک که با توضیح کارشناسان این مراکز در خصوص نحوه ارائه خدمات به قهرمانان تیم های ملی رشته های مختلف ورزشی همراه بود، بازدید کردند.
آشنایی با نحوه انجام آزمون های آمادگی جسمانی، آشنایی با مکمل ها و تغذیه در ورزشکاران، معاینات قلبی و عروقی ورزشکاران و آزمون های پیشگیری از آسیب های ورزشی از جمله موضوعاتی بود که دانش آموزان هنرستان تربیت بدنی قم در این بازدید با آن آشنا شدند.


۱۵ اسفند ۱۴۰۱ ۰۹:۲۷
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید