آغاز دوره آشنایی با مبانی آمادگی جسمانی ویژه مربیان تیم‌های ملی تنیس در آکادمی ملی المپیک

آغاز دوره آشنایی با مبانی آمادگی جسمانی ویژه مربیان تیم‌های ملی تنیس در آکادمی ملی المپیک
صبح امروز و ضمن برگزاری مراسم افتتاحیه ای با حضور جمعی از مسئولین و مدیران آکادمی ملی المپیک و فدراسیون تنیس، دوره آشنایی با مبانی آمادگی جسمانی ویژه مربیان تیم‌های ملی تنیس آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، در ابتدای این مراسم خانم دکتر ناهید کریمی معاونت آموزشی و پژوهشی آکادمی ملی المپیک به جهت آشنایی مربیان شرکت کننده در این دوره با آکادمی ملی المپیک به ارائه توضیحاتی در خصوص وظایف و مجموعه فعالیت های این مجموعه پرداخت.
همچنین شاهرخ کشاورز دبیر فدراسیون تنیس از دیگر سخنرانان این مراسم بود که ضمن تأکید اهمیت به روز بودن و بهره‌گیری از موضوعات علمی توسط مربیان در بهبود عملکرد این عزیزان، از مسئولین آکادمی ملی المپیک به جهت مدیریت و برنامه ریزی در برگزاری این دوره 3 روزه قدردانی کرد و در ادامه توضیحاتی را در خصوص اعتبار بالای مدارک و گواهی نامه های شرکت در برنامه های آموزشی این مجموعه به شرکت کنندگان دوره ارائه کرد.
شایان ذکر است سرکار خانم مریم جعفری مدیر مرکز آموزش و پژوهش و دکتر امیر حاجی قاسم مدیر مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک نیز در این مراسم افتتاحیه حضور داشتند.
دوره آشنایی با مبانی آمادگی جسمانی ویژه مربیان تیم‌های ملی تنیس طی روزهای 7 لغایت 9 اسفندماه در سالن مرکز آموزش و پژوهش آکادمی ملی المپیک برگزار می شود که از مهمترین سرفصل های آموزشی آن می‌توان به این موضوعات اشاره کرد:
فیزیولوژی ورزشی رشته تنیس، استقامت دستگاه قلب و عروق در تنیس، طراحی تمرینات توانی ویژه تنیس، طراحی تمرینات سرعت، چابکی ویژه ورزشکاران تنیس، گرم کردن و سرد کردن، آسیب های ورزشی شایع در رشته تنیس، تغذیه ویژه ورزشکاران تنیس، ریکاوری، طراحی و زمانبندی و آماده سازی ورزشکار و تمرینات قدرتی ویژه رشته تنیس.
۷ اسفند ۱۴۰۱ ۱۳:۵۸
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید