گلبالیست های جوان آماده مسابقات آسیایی می شوند

گلبالیست های جوان آماده مسابقات آسیایی می شوند
تمرینات آماده سازی تیم ملی گلبال جوانان از 16 اردیبهشت ماه در سالن جانبازان آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک آغاز شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک، مهدی نباتی سرمربی تیم جوانان گلبال کشورمان در خصوص تمرینات این تیم گفت:  9 ملی پوش جوان حاضر در این اردو که از منتخبین تهران می باشند در این تمرینات به کار با وزنه و انجام بدنسازی می پردازند.
نباتی در ادامه در خصوص مسابقات پیش روی تیم گفت: این تیم برای نخستین بار در دومین دوره مسابقات آسیایی که شهریور ماه سالجاری در شهر توکیو با حضور 10 تیم برگزار می شود شرکت می کند .
وی در ادامه در خصوص مسابقات تدارکاتی پیش روی این تیم گفت: انجام مسابقه با تیم منتخب تهران و شرکت در تورنمنت اسپانیا در اواخر خردادماه با حضور بهترین تیم های اروپایی از جمله مسابقات تدارکاتی این تیم تا قبل از این مسابقات می باشد.
سرمربی تیم ملی گلبال در ادامه گفت: در حال حاضر 9 نفر در اردو هستند که از این نفرات شش نفر که پس به مسابقات آسیایی اعزام خواهند شد.
وی در پایان با بیان این مطلب که این تیم از 16 تا 25 اردیبهشت ماه اردوی خود را دنبال می کند ادامه داد: ما تمرینات خوبی رو دنبال می کنیم و بچه ها از 70% آمادگی برخوردار هستند که امیدواریم تا مسابقات آسیایی این آمادگی 100% شود.
۲۰ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۰۹:۳۲
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید