اعضای تیم ملی کبدی آقایان تست دادند

اعضای تیم ملی کبدی آقایان تست دادند
ورزشکاران دعوت شده به نخستین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کبدی آقایان در حضور غلامرضا مازندرانی سرمربی این تیم در آزمون های آمادگی جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور یافتند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، کادرفنی تیم ملی کبدی آقایان به منظور حضور در بازی های آسیایی هانگ ژو، اقدام به دعوت از 19 بازیکن برای حضور در نخستین اردوی آماده سازی این تیم کرده که این نفرات از روز شنبه سوم دی ماه اردوی شبانه روزی خود را در آکادمی ملی المپیک آغاز کردند.
صبح امروز دعوت شدگان به این اردو، متشکل از تیم سال گذشته که پیش از لغو بازی های آسیایی در اردوهای آماده سازی این تیم حضور داشتند و همچنین نفرات برتر لیگ دسته یک کبدی کشور می باشند، در آزمون‌های آمادگی جسمانی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک شرکت کردند.
سعید اکرمیه، محمدکاظم ناصری، احمد رضا عسگری، علی رائیجی، محمدرضا داود زاده، امین قربانی، سبحان آقاخانی، میلاد احمدی، آرش اکبری، امیرحسین محمد ملکی، محمد ملاک، معین شفقی، وحید رضایی مهر، فرزاد رسایی کیا، ابراهیم حکیم شرف، میلاد شیبک، سعید غفاری، میلاد جباری و امید خجسته دعوت شدگان به اردوی مذکور می باشند که در غیاب لژیونرهای این تیم، نخستین مرحله از اردوهای خود را تا 11 دی ماه سال جاری در آکادمی ملی المپیک پیگیری خواهند کرد.
گفتنی است از سوی کادرفنی تیم ملی کبدی، 3 دیدار تدارکاتی تا پیش از برگزاری بازی های آسیایی با تیم‌های مطرح این رشته ورزشی نظیر هندوستان، سری لانکا و پاکستان برنامه ریزی شده تا در صورت موافقت مسئولین فدراسیون کبدی و کشورهای مدعو، این  دیدارها برگزار شود.
لازم به ذکر است علاوه بر غلامرضا مازندرانی سرمربی این تیم، وحید خراقانی به عنوان کمک مربی، وجیه الله شهری به عنوان مربی بدنساز و روح الله آقاسی به عنوان سرپرست دیگر اعضای کادرفنی و سرپرستی این تیم را تشکیل می دهند.


 


۵ دی ۱۴۰۱ ۱۴:۰۰
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید