برای حضورقدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی شرکت کردند " بازیکنان ملی بسکتبال در تست های سنجش و پزشکی

برای حضورقدرتمند در رقابتهای آسیایی و جهانی شرکت کردند "  بازیکنان ملی بسکتبال در تست های سنجش و پزشکی
نفرات دعوت شده به تیم های ملی بزرگسالان و جوانان بسکتبال به منظور حضور قدرتمند در رقابت های برون مرزی تست های سنجش و پزشکی می دهند.

به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک ، رضا مشحون مدیر تیم های ملی بسکتبال کشورمان در خصوص حضور این تیم ها در آکادمی گفت: افراد دعوت شده به تیم های ملی بزرگسالان و جوانان طی دو گروه در روز های یکشنبه 13 و چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه تست های سنجش و پزشکی می دهند.
وی ادامه داد: 15 نفر از نفرات دعوت شده به تیم ملی بزرگسالان که از بهترین های بازی های سوپرلیگ کشور هستند صبح روز یکشنبه در مراکز سنجش و پزشکی آکادمی تست های پزشکی و آمادگی جسمانی دادند.
مشحون در ادامه در خصوص اعزام پیش روی و برنامه های آمادگی این تیم گفت: این تیم خود را برای دفاع از عنوان قهرمانی و شرکت در بازی های اسیایی چین که مردادماه برگزار می شودآماده می کند و به همین منظور تا قبل از اعزام به این مسابقات  برنامه های آماده سازی شامل شرکت در تورنمنت های چند جانبه ، تورهای اروپایی و برگزاری مسابقه با تیم های مطرح اروپایی و آسیایی را پیش روی دارد.
مدیر تیم های ملی بسکتبال در ادامه به برنامه های تیم ملی جوانان اشاره کرد و گفت: 20 نفر ازنفرات دعوت شده به این تیم نیز روز چهارشنبه 16 اردیبهشت ماه در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک حاضر شده و تست خواهند داد.
وی افزود: این تیم نیز خود را برای حضور در مسابقات جهانی نیوزلند که در تیرماه برگزار می شود آماده می کند و تا قبل از حضور در این رقابتها اردویی 10 روزه از 11 خردادماه در کشور آلمان برگزار خواهد کرد و در طی این سفر شش بازی تدارکاتی را خواهند داشت.
وی در پایان به زمان معرفی نفرات قطعی این دو تیم اشاره کرد و گفت: از نفرات دعوت شده به این اردوهای آمادگی حداکثر تا اول خردادماه نفرات نهایی معرفی خواهند شد که پس از آن نیز سعی می کنیم برای کسب اطلاع از آخرین وضعیت آمادگی تست های مجددی را در برنامه این تیم ها داشته باشیم.

 

۱۳ اردیبهشت ۱۳۸۸ ۱۴:۳۱
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید