اعضای تیم ملی کاراته آقایان در آزمون تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی حضور یافتند

اعضای تیم ملی کاراته آقایان در آزمون تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی حضور یافتند
اردونشینان تیم ملی کاراته آقایان (بزرگسالان ) در آزمون تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک حضور پیدا کردند.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، ورزشکاران اردونشین تیم ملی کاراته که پنجمین مرحله از اردوهای آماده سازی خود را به منظور حضوری قدرتمند در مسابقات قهرمانی آسیا در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند، صبح امروز در آزمون تجزیه و تحلیل گازهای تنفسی این مجموعه شرکت کردند.
آزمون فوق به منظور ارزیابی حداکثر اکسیژن مصرفی، آستانه بی هوازی، نسبت تبادل تنفسی و سرعت حداکثر اکسیژن مصرفی اردونشینان تیم ملی کاراته انجام گرفت.
لازم به ذکر است پنجمین مرحله از اردوهای تیم ملی کاراته از روز پنجشنبه 10 آذرماه در آکادمی ملی المپیک آغاز و به مدت یک هفته ( تا 16 آذر) پیگیری خواهد شد.
پوریا اقدسی در وزن 55-، علی مسکینی در وزن 60-، امیر مهدی‌زاده در وزن 67-، بهمن عسگری در وزن 75-، ذبیح‌الله پورشیب در وزن 84- و صالح اباذری در وزن 84+ در بخش انفرادی و سجاد گنج‌زاده، مهدی خدابخشی، علی‌اصغر آسیابری و مهدی شهگل در کومیته تیمی اردونشینان تیم ملی کاراته در اردوی مذکور می‌باشند.
شایان ذکر است مسابقات کاراته قهرمانی آسیا 2022 طی روزهای 25 تا 29 آذر ماه به میزبانی تاشکند برگزار خواهد شد.

۱۵ آذر ۱۴۰۱ ۱۳:۰۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید