آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی ویژه بانوان (PT)

آزمون ورودی دوره مربیگری خصوصی ویژه بانوان (PT)
آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز خصوصی آکادمی ملی المپیک (ویژه بانوان) صبح امروز و با حضور 16 نفر از متقاضیان حضور در این دوره برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی آکادمی ملی المپیک، پس از اعلام فراخوان مرکز آموزش آکادمی ملی المپیک مبنی بر برگزاری دوره مربیگری خصوصی (PT) ویژه بانوان، 25 نفر از متقاضیان حضور در آزمون های ورودی این دوره اقدام به ثبت نام کردند که صبح امروز آزمون مذکور در سالن مرکز آموزش این آکادمی برگزار شد.
40 سوال 4 گزینه ای از کتاب اصول تمرینات قدرتی و بدنسازی (انتشارات شناسنامه) منبع سوالات تئوری این آزمون را تشکیل دادند.
همچنین آزمون های عملی ورودی این دوره عبارت بودند از: 1000متر 6 دقیقه - تست چابکی ایلینویز - انعطاف تنه به جلو - اجرای الگوهای حرکتی (زانوبلند _ پرش از روی جعبه و موانع).
قبول شدگان در آزمون های مذکور، جواز حضور در دوره مربیگری بدنساز خصوصی (PT) ویژه بانوان را که توسط مرکز سنجش و توسعه قابلیت های جسمانی آکادمی ملی المپیک، با مشارکت مرکز آموزش این مجموعه و طی روزهای 5 لغایت 15 آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد را کسب خواهند کرد.
شایان ذکر است محورهای اصلی این دوره 10 روزه که از 28 سرفصل آموزشی تشکیل شده است عبارتند از:
آشنایی با مفاهیم اولیه ارزیابی و سنجش قابلیت های جسمانی، آشنایی با مفاهیم فیزیولوژی تمرین و طراحی برنامه غذایی و آشنایی با مفاهیم اصول تمرین و نحوه اجرای برنامه تمرینی با کاربران متفاوت.
لازم به ذکر است شرکت کنندگان این دوره که موفق به کسب گواهی پایانی دوره شوند، 50 امتیاز حضور در آزمون ورودی دوره مربیگری بدنساز آکادمی ملی المپیک را کسب خواهند کرد.
گفتنی است نتایج آزمون های ورودی صبح امروز تا 28 آبان و از طریق سایت اطلاع رسانی آکادمی ملی المپیک اطلاع رسانی خواهد شد.


۱۸ آبان ۱۴۰۱ ۱۱:۵۹
امتیاز را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید